Godaften 
Jeg har lige brug for at stille lidt spørgsmål da jeg er lidt bekymret og i tvivl.
Jeg havde i februar måned en MA, fik min menstruation 5 uger efter og er endnu engang blevet gravid i første forsøg hvilket jo er dejligt nok, men jeg er bare så nervøs.
Jeg har en datter på 5, men det er jo lang tid siden jeg var gravid med hende og der opdagede jeg det først da jeg var 8 uger henne.
Mine spørgsmål går på at jeg faktisk ikke har haft spor kvalme i denne graviditet og det havde jeg i de 2 foregående. Min datter kan jeg første huske som værende efter uge 8, men det kan jo sagtens være fordi jeg ikke blev klar over det før 
Derudover føler jeg mig fuld når jeg er træt. Jeg bliver svimmel, kan glemme ord og kan have svært ved at styre motorikken (mere end jeg plejer endda
)
Jeg kan huske fra min første graviditet at grunden til jeg testede var fordi jeg fik black outs på jobbet og var meget svimmel, men det var hovedsagligt når jeg rejste mig eller lavede nogle bestemte bevægelser, den her gang der kan det også komme når jeg sidder ned. Jeg besvimer ikke og får ikke black outs, men jeg bliver ret svimmel og skidt tilpas.
Jeg er 5+1 i dag, så jeg er jo ikke så langt henne endnu, men skal pga. MA'en i februar have en del tryghedsscanninger her i starten.
Jeg ved godt at ingen herinde kan fortælle mig præcist hvad der foregår i min krop, men jeg har nok også bare brug for at blive beroliget lidt og høre om det er helt normalt.
Jeg skal til lægen på onsdag og vil selvfølgelig snakke med ham om det også, men testede da jeg var 3+5 og har været nervøs lige siden, så nu var jeg nødt til at få det ud og forhåbentlig beroliges lidt.
Er der andre der har oplevet det samme som mig eller skal jeg være nervøs? 
Anmeld