Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

de-wett

mange gange tillykke

Nu så jeg lige du havde stilt et spørgsmål  Jo du skal tage en g-test dernede også skal de undersøge dig (underlivsundersøgelse).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Annemor...

Tillykke :-)

Anmeld

25. april 2011

Mille83

Tillykke

Anmeld

25. april 2011

Kofoed.

Tillykke

Er du itvivl om, hvor langt du er, så skal du ned til en undersøgelse en af dagene. Men har du styr på din mens og den er realmæssig, så skal du først til læge omkring 9.-10. uge og måske bliver du spurgt om du vil ned og tage en urin test, men hjemmetest er lige så sikre som læges, så det er lidt unødvendig, men stadig rart med noget autoitet (staves).

Ellers kan du bare spørge løs

Anmeld

25. april 2011

K&S

TILLYKKE TILLYKKE

Anmeld

25. april 2011

Mini us

Tillykke 

Anmeld

25. april 2011

Majeha

de-wett skriver:

mange gange tillykke

Nu så jeg lige du havde stilt et spørgsmål  Jo du skal tage en g-test dernede også skal de undersøge dig (underlivsundersøgelse).

Ikke nødvendigvis. Min læge spurgte om jeg havde testet, og ja, havde taget en test, som var positiv. Hun skulle hverken mærke eller teste eller noget. 

Anmeld

26. april 2011

Krebsen88

Tusind tak alle sammen hvor er i søde!! Kan stadig slet ikke forstå det!! Glæder mig rigtig meget til at gå denne dejlige tid i møde

Anmeld

26. april 2011

Mormilla

Tillykke

Anmeld

26. april 2011

de-wett

Majeha skriver:

Ikke nødvendigvis. Min læge spurgte om jeg havde testet, og ja, havde taget en test, som var positiv. Hun skulle hverken mærke eller teste eller noget. 

nå okay. ved bare de 2 gange jeg vra gravid skulle de selv tge en test dernede og det ved jeg også veninderne har skulle gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.