Har i et bud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Ayoe´s mor

Hej tøser.

Jeg har brugt digital æl test de sidste 2 måneder, og min æl kommer altid på dag 14. Men har en cyklus på 30 dage, hvordan hænger det sammen????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ayoe´s mor skriver:

Hej tøser.

Jeg har brugt digital æl test de sidste 2 måneder, og min æl kommer altid på dag 14. Men har en cyklus på 30 dage, hvordan hænger det sammen????

Det er helt normalt. Din ÆL behøver slet slet ikke falde præcis i midten som man så ofte hører. Der er absolut intet galt i det! 

Anmeld

25. april 2011

Ayoe´s mor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er helt normalt. Din ÆL behøver slet slet ikke falde præcis i midten som man så ofte hører. Der er absolut intet galt i det! 

Tak for dit svar. Er glad for at høre at det er helt normalt

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ayoe´s mor skriver:

Tak for dit svar. Er glad for at høre at det er helt normalt

Det var så lidt.  Der er også noget med, at perioden fra mens til ÆL er mere "usikker" end perioden fra ÆL til mens. 

Det er virkelig smart med de der digitale tests! 

Anmeld

25. april 2011

FrkT

Du behøver ikke bekymre dig, for der er ingen regel for hvornår man skal have ægløsning - der er sågar nogle som har det MENS de har menstruation, så den kan altså falde når som helst. Men det at man siger at den ca. skal falde på 14. dagen i en 28-dages cyklus er jo bare GENNEMSNITLIGT  Selv har jeg en cyklus på 25 dage, og min ægløsning falder også på 14. dagen, selvom min cyklus er kortere end gennemsnittets.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.