Bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2011

TbCp

Vi skal til konfirmation 8. maj så jeg har igår syet et par fine bukser Liva skal have på den dag.

Stof med roser og så har jeg syet en lille blonde på...

Overvejer at sy en matchende vest, men er bange for om det bliver for varmt den dag til både bukser, bluse og vest....

Men her er ihvertfald bukserne...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Hvor er de søde med den blonde på! Jeg synes helt sikkert du skal sy en vest til! Sådan en kort én, der kun sidder henover brystet, hvis du ved hvad jeg mener!?:-)

Anmeld

27. april 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hvor er de fine.

Jeg er helt klart også for vesten, den kan jo tages af

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

27. april 2011

TbCp

Tilmeldt skriver:

Hvor er de søde med den blonde på! Jeg synes helt sikkert du skal sy en vest til! Sådan en kort én, der kun sidder henover brystet, hvis du ved hvad jeg mener!?:-)

Tak

Jeg har valgt at sy en t-shirt i stedet for en vest, men ved dog ikke om det så bliver den hun skal have på til, måske det bliver lidt for meget med både bukser og t-shirt i samme stof..

Anmeld

27. april 2011

TbCp

numsefisk skriver:

Hvor er de fine.

Jeg er helt klart også for vesten, den kan jo tages af

Tak

Jeg har valgt at sy en t-shirt i stedet for en vest, men ved dog ikke om det så bliver den hun skal have på til, måske det bliver lidt for meget med både bukser og t-shirt i samme stof..

Anmeld

27. april 2011

TbCp skriver:

Tak

H mm .. Det kunne man nok godt forstille sig!?

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.