Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TILMELD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bliver nød til at skrive måske, da jeg skal fejre min søsters fødselsdag, også i århus, den dag, men jeg ved ikke om det bliver formiddag eller eftermiddag. Så jeg kommer hvis jeg kan!
Miss BananaHammock skriver: Jeg bliver nød til at skrive måske, da jeg skal fejre min søsters fødselsdag, også i århus, den dag, men jeg ved ikke om det bliver formiddag eller eftermiddag. Så jeg kommer hvis jeg kan!
ihh så håber jeg at hun holder fødselsdag om formiddagen så
Jeg skal også lige checke op ang dato, da jeg starter i skole nu her på mandag. Men hvad er sidste frist for svar?
FrkT skriver: Jeg skal også lige checke op ang dato, da jeg starter i skole nu her på mandag. Men hvad er sidste frist for svar?
årrh det ved jeg ikke lige En 4 dage før eller sådan?
Godt initiv, piger! Godt at barnløshedsklubben fungerer, og der er nogen man kan dele tankerne med! Det nød jeg selv godt af!
åh jeg glæder mig super god ide piger
baby84 skriver: åh jeg glæder mig super god ide piger
h du kommer ogsåHVor bliver det altså hyggeligt
kitty skriver: Godt initiv, piger! Godt at barnløshedsklubben fungerer, og der er nogen man kan dele tankerne med! Det nød jeg selv godt af!
Ja det er vigtigtOg jeg syntes det ville være fantastisk at kende disse skønne piger IRL
Jeg glæder mig også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128