?? om laks på grill

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.297 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. april 2011

NoName

Hej i forårsvarmen...

Vi skal grille laks i aften, men er lige i tvivl om det skal grilles i en foliebakke eller om det skal direkte på risten.

og har i evt en men marinade til at klistre den kære fisk ind i???

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Carl-Emil's mor

puuuha ved ikke lige med laks :/ husker noget om en gang at have grillet det på skindsiden??

Men normalt når jeg laver fisk på gril kommer jeg det ind i staniol, en klat pesto på også holder jeg kanterne sammen og steger det så på grilristen, bliver suuuuper lækkert

Anmeld

25. april 2011

NoName

Elmer&Amy skriver:

puuuha ved ikke lige med laks :/ husker noget om en gang at have grillet det på skindsiden??

Men normalt når jeg laver fisk på gril kommer jeg det ind i staniol, en klat pesto på også holder jeg kanterne sammen og steger det så på grilristen, bliver suuuuper lækkert

bum bum, har ikke lige noget pesto... men hold op det lyder lækkert.

Anmeld

25. april 2011

NoName

Elmer&Amy skriver:

forresten, når du pakker fisken ind er det så i en HEL lukket foliepakke du laver???

Anmeld

25. april 2011

Carl-Emil's mor

det er også super lækkert ..

jeg ligger fisken på midten af sølvpapiret og folder så alle hjørnerne op så de er samlet midt over fisken også trykker jeg dem lige let sammen .. giver det mening??

Anmeld

25. april 2011

NoName

Elmer&Amy skriver:

det er også super lækkert ..

jeg ligger fisken på midten af sølvpapiret og folder så alle hjørnerne op så de er samlet midt over fisken også trykker jeg dem lige let sammen .. giver det mening??

yes yes... jeg forsøger...

takker mange gange

Anmeld

25. april 2011

liwsmor

noname skriver:

Hej i forårsvarmen...

Vi skal grille laks i aften, men er lige i tvivl om det skal grilles i en foliebakke eller om det skal direkte på risten.

NoName

i sølvpapir med persille og cintron og salat og peber.. mums

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

noname skriver:

Hej i forårsvarmen...

NoName

Neeej, det lykkedes dig at gøre den kvalmeramte sulten. Juhuuu, og tak 

Anmeld

25. april 2011

modesty

I teryaki sovs i et par timer i køleren. Derefter på grillen på skindsiden.

Anmeld

25. april 2011

NoName

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Neeej, det lykkedes dig at gøre den kvalmeramte sulten. Juhuuu, og tak 

øhmmm det var så lidt... Håber da du har fået lidt indenbors...

(og laksen smagte SK**E godt... i en folie bakke med lidt olie, lidt hvidvin salt og peber, på indirekte varme i 25 min. og med gratinerede bearnaise kartofler til)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.