Frisør cha-cha-cha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

Skovurt

Hej

Så har jeg sørme taget mig sammen til en tur til frisøren - noget som jeg ikke lige har haft gjort i... tror næsten det må blive 2 år - og jeg trænger desværre lidt for meget - har lidt for mange spaltede spidser og kedelige "antenner"

Har bestilt tid hos cha-cha-cha (eller... er det kun x2 ) i Fields i morgen formiddag - og håber bare de er gode - er der nogen der har været hos dem?

Jeg har ingen idé om hvad jeg vil have ... andet end klippet det spaltede væk (og så håber jeg så at det ikke bliver for kort); men overvejer lidt om jeg skulle få pandehår igen - det havde jeg for et par år siden, og det kunne godt lige friske det hele lidt op - desværre kan jeg også huske hvor træt af det jeg var da det fik en "ubrugelig" længde - og... jeg har naturkrøl, så skal stå med glattejern konstant.. så jeg er lidt i tænkeboks 45.png

Anette
- som bare ville fortælle at nu skal jeg klippes - og evt høre om I kender den frisør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Kvindemin

De er bare pisse dyre.
Men tror ikke de er bedre end andre, ikke hvad jeg har hørt

Anmeld

29. oktober 2008

Skovurt

Ja, de er dyre - jeg skal give 500... hvilket jeg synes er super meget. Men jeg læste mig frem til en anbefaling af dem - som jeg jo ikke aner om er noget værd.
Og så tager det mig 10 min at gå dertil

Håber bare de kan deres kram 60.png

Anmeld

29. oktober 2008

A.

Chrautwald skriver:

Hej

Så har jeg sørme taget mig sammen til en tur til frisøren - noget som jeg ikke lige har haft gjort i... tror næsten det må blive 2 år - og jeg trænger desværre lidt for meget - har lidt for mange spaltede spidser og kedelige "antenner"

Har bestilt tid hos cha-cha-cha (eller... er det kun x2 ) i Fields i morgen formiddag - og håber bare de er gode - er der nogen der har været hos dem?

Jeg har ingen idé om hvad jeg vil have ... andet end klippet det spaltede væk (og så håber jeg så at det ikke bliver for kort); men overvejer lidt om jeg skulle få pandehår igen - det havde jeg for et par år siden, og det kunne godt lige friske det hele lidt op - desværre kan jeg også huske hvor træt af det jeg var da det fik en "ubrugelig" længde - og... jeg har naturkrøl, så skal stå med glattejern konstant.. så jeg er lidt i tænkeboks 45.png

Anette
- som bare ville fortælle at nu skal jeg klippes - og evt høre om I kender den frisør...

åhhh kender det godt at man trænger lidt for meget til en tur hos frisøren har selv bestillet tid til fredag og det bliver ikke en billigt omgang for mig

Anmeld

29. oktober 2008

Lise

De har massagestole hos Cha-cha-cha Aner intet om kvaliteteten af klipningen...men vælger man ikke hvilket niveau ens frisør skal være på (agtigt jo dyrere klip des bedre frisør).

Jeg bliver klippet af Sebastian på Nørrebro - han tager også en 500-las, men han har ingen messagestol... Han er dog ikke bleg for at give en hovedbundsmassage.

Anmeld

29. oktober 2008

Zuzet

Chrautwald skriver:

Hej

Anette

Hejsa

Jeg syntes de er super gode men også pisse dyre, men syntes helt klart de har en super god service og jeg får alletiders cacao og massage når de vasker ens hår.

De er super gode til at klippe én på en ny og flot måde der passer godt til én, hvis man tør give dem frie hænder

Men man kommer så også til at betale for det!! Kun én gang jeg har været utilfeds :-(

Sidste gang blev jeg dog klippet et andet sted for havde ikke pengene og dér bliver jeg nok også klippet næste gang

Hilsen

Lotte, der kun bruger shampoo derfra

Anmeld

30. oktober 2008

Skovurt

Tak for svar tøser 60.png

Massagestole - det lyder da ikke helt dårligt ellers...

Jeg tror de får næsten frie hænder - jeg nægter at blive for kort 76.gif Men er så småt begyndt at blive spændt - for håber lidt at der sker et eller andet radikalt, synes sgu det her hår er SÅ kedeligt.

Så nu satser jeg på det bliver så lækkert at jeg bliver NØDT til at få bestilt de (alt alt for dyre) D&G briller jeg længe har villet have; da mine gamle er så slidte, skæve og grimme (og iøvrigt heller ikke passer helt i styrke længere) at de ikke går til nyt hår 45.png

Anette

Anmeld

30. oktober 2008

Skovurt

Lise skriver:

De har massagestole hos Cha-cha-cha Aner intet om kvaliteteten af klipningen...men vælger man ikke hvilket niveau ens frisør skal være på (agtigt jo dyrere klip des bedre frisør).

Jeg bliver klippet af Sebastian på Nørrebro - han tager også en 500-las, men han har ingen messagestol... Han er dog ikke bleg for at give en hovedbundsmassage.

Jo man vælger niveau - og jeg har så valgt det billigste - for synes 500 er dyrt nok 76.gif - og det er så en nyuddannet med 1 års erfaring - Så satser på at det kun er dygtige folk de har 76.gif

Anette

Anmeld

30. oktober 2008

twinboys

Hej det bliver da vildt spændende... Lad os se et før og efter billede...

Nyd tiden og at det kun er dig der er i centrum...

Majbritt som skal sidde model til langhårsopsætning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.