Hvor blev min baby egentlig af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2011

hc=k

Jeg er mor til en vidnuderlig lille gut på 2 år og har derfor haft hænderne fulde i et godt stykke tid.
Han er rigtig god til at snakke og han forstår en helt masse så nogle gange kan man have svært ved at huske at han altså kun er 2 år.
Jeg har tænkt tiden igennem og jeg synes lidt at jeg er gået glip af sådan en lille pulle baby. Jeg kan ikke huske de tider da han var rigtig baby.
Jeg vil rigtig gerne have en mere, men der er bare lige en masse der skal på plads inden det er muligt.
Er jeg ene om den følelse af at der ikke rigtig var en baby, men at barnet blev født og så var han/hun bare stor og kan alt muligt selv.

Hilsen Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

eElak

Tror det er hukommelsen som driller dig lidt ;-)

Jeg kan godt huske tilbage på mange ting fra da knægten var lille baby... på godt og ondt ;-)

Men ja - tiden går skisme hurtigt, og det bliver kun værre..

Jeg elsker den alder han har nu.. at se de nye opdagelser og ord han har for hver dag og man lærer endnu mere af hans personlighed at kende.. ;-)

og indimellem så er han stadig mors lille baby... ;-)

Anmeld

27. april 2011

Mortil2-87

hc=k skriver:

Jeg er mor til en vidnuderlig lille gut på 2 år og har derfor haft hænderne fulde i et godt stykke tid.
Han er rigtig god til at snakke og han forstår en helt masse så nogle gange kan man have svært ved at huske at han altså kun er 2 år.
Jeg har tænkt tiden igennem og jeg synes lidt at jeg er gået glip af sådan en lille pulle baby. Jeg kan ikke huske de tider da han var rigtig baby.
Jeg vil rigtig gerne have en mere, men der er bare lige en masse der skal på plads inden det er muligt.
Er jeg ene om den følelse af at der ikke rigtig var en baby, men at barnet blev født og så var han/hun bare stor og kan alt muligt selv.

Hilsen Henriette

Uhh hvor jeg kender følelsen ALT for godt.. Det er jo en fantastisk alder , men man begynder og savne lidt nærvær med dem, alting skal jo opleves med lynets hast.. min datter er 20 mdr. og bliver selv så overrasket over alle de ting hun siger og kan .. Hun er jo stadig min LILLE baby..! Kan udemærket følge dig i at man føler man har misset noget af deres baby tid.. men heldgivis er det der kommer lige så fantastisk som baby stadiet..

Anmeld

27. april 2011

Annette A

Smiler.. ja man forstår det ikke og pludselig kan man dårligt huske hvor gammel de bliver næste gang.. Har en dreng på 8 og har stadig hans første babydragt hængende i skabet og fatter det ikke. Han kunne jo slet ikke fylde den ud dengang og nu bruger han størrelse 33 i sko. Nu har jeg endnu en lille dreng på vej og er meget opmærksom på, at jeg skal nyde hvert sekund af det hele, men mon ikke også tiden løber en over ende der.. Sådan tror jeg de fleste har det. Det går stærkt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.