autostol 9-36kg med isofix, hvor køber jeg den henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. april 2011

millesofie

jeg mangler to autostole 9-36kg eller 9-25kg med isofix beslag

de skal være ens ellers er der ingen regler

nogen der har nogle eller ved hvor de købes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Lenats31

Isofix systemet er indtil videre kun godkendt til 18 kg. derfor findes der ingen stole med 5 punktssele til 25 eller 36 kg med isofix.

der findes kun bæltestolene fra 15-36 kg. her holder isofix systemet nemlig kun stolen og ikke barnet med.

Lena

Anmeld

4. maj 2011

millesofie

Lenats31 skriver:

Isofix systemet er indtil videre kun godkendt til 18 kg. derfor findes der ingen stole med 5 punktssele til 25 eller 36 kg med isofix.

der findes kun bæltestolene fra 15-36 kg. her holder isofix systemet nemlig kun stolen og ikke barnet med.

Lena

jeps det ved jeg

men man kan få stole hvor at de monteres med isofix men hvor at når barnet vejer 18 kg så skal bilen sele også bruges

Anmeld

4. maj 2011

VTL

Jeg har lige købt på denne tyske side http://www.o-baby.de/. Med porto sparede jeg ca. 500 kr. i fohold til danske priser. Det var i øvrigt en Römer safefix plus, som er til både isofix og sele. Og mht. til levering så fik jeg en mail om at de havde afsendt den torsdag og mandag morgen stod posten med den uden for min dør. God service må man sige

Anmeld

4. maj 2011

millesofie

nulle555 skriver:

Jeg har lige købt på denne tyske side http://www.o-baby.de/. Med porto sparede jeg ca. 500 kr. i fohold til danske priser. Det var i øvrigt en Römer safefix plus, som er til både isofix og sele. Og mht. til levering så fik jeg en mail om at de havde afsendt den torsdag og mandag morgen stod posten med den uden for min dør. God service må man sige

woaw det er da et kig værd

Anmeld

5. maj 2011

Pigent

Fisenberg skriver:

takker

kigger med det samme

Var der noget der kunne bruges?(:

Anmeld

5. maj 2011

SpunkenJo

Fisenberg skriver:

jeg mangler to autostole 9-36kg eller 9-25kg med isofix beslag

de skal være ens ellers er der ingen regler

nogen der har nogle eller ved hvor de købes

Carseat.se

Anmeld

5. maj 2011

millesofie

Barnepigen skriver:

Var der noget der kunne bruges?(:

ja måske den øverste (det var også den eneste med isofix)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.