Hvad skal baby sove i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi ikke er helt enige herhjemme om hvad baby skal sove i når den en gang kommer ud til os,den skal sove i voreses værelse men om det skal være vugge eller seng? skal det være med eller uden trammer?? hvad gør I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

TinaPina

Johan kommer til at sove i sin lift i vores soveværelse.

Og når han bliver for stor til den kommer han ind i sin
Leanderseng på eget værelse.

Anmeld

25. april 2011

FruHolm <3

Vores dreng sov i liften ved siden af vores seng de første 5 uger, derefter kom han i tremmeseng han bliver 4 måneder imorgen

Anmeld

25. april 2011

3600MorTil2

min søn er 6 måneder og har lige fra dag 1 af sovet ved siden af mig, føler ikke nogen af os er klar til at han kommer i egen seng endnu.

min datter begyndte fra da hun var 4 måneder at sove på eget værelse i egen seng. men de første 4 måneder sov hun ved mig, nogen gange i liften ved siden af mig

Anmeld

25. april 2011

BabyNilas

Vores dreng sov de første uger i liften i vores seng, efter 5 uger kom han i en vugge ved siden af vores seng og da han var 3 mdr kom han i hans egen tremme seng på hans eget værelse

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ

Inden jeg blev mor skulle jeg bestemt ikke have børn i sengen.... Dog var jeg åben for natamning, hvor han måtte blive i sengen bagefter

Nu hvor Felix så er her, må jeg sande, at man skal vælge sine kampe med omhu. Han er lidt over tre uger og falder i søvn i liften om aftenen og sover i den ved siden af min seng. Når han er blevet ammet første gang (om natten) putter jeg ham ned mellem os, af den simple grund at han sover nogle meget længere stræk!

Ligeså snart han kan sove godt for sig selv ryger han ud af sengen, for det forstyrrer mig helt enormt at have ham liggende! - men det er bare den måde der funker bedst lige nu!

Så to sum up: man har et standpunkt til man tager et nyt - måske ændrer I mening når du har født... 

Anmeld

25. april 2011

Worldwide

Den førtse uges tid sov Lorelai hos mig - jeg sad op og sov med hende på brystet - hvilket var meget forstyrrende og fik ikke ret meget søvn.. Efter blev hun lagt i liften i hendes tremmeseng og det kan rigtig meget ro til os alle og hun begyndte at sove længere.. Hun kom ud af liften da hun var 3 uger - hun kunne ikke ligge stille og rodet rundt, så hun blev lagt på hendes dyne med bamser, sutter og stofbleer omkring hende og hendes tæppe puttet om hende.

Da hun blev en mdr valgte vi at prøve at flytte hende ind på hendes eget værelse og det gav pote!  Hun har kun haft 1½-2uger hvor hun har været vågne top om natten og ville have flaske efter vi flyttede hende, ellers sover hun igennem fra kl 19/20-6/7/8

Men du skal gøre op med dig selv hvor DU er klar til at 'give slip'. Jeg havde også sagt L ihvertfald ikke skulle sove i vores seng, overhovedet, men jae Man ændre hurtigt sit syn på MANGE ting når man bliver moar

Anmeld

25. april 2011

Rockertand

Vi har en tremmeseng, hvor siderne og bunden kan hæves/sænkes, - så i den første tid ligger vores børn i liften (for tryghed) i tremmesengen på øverste indstilling med sænket side ind mod vores seng, så jeg nemt kan komme til, efter ca. 1-2 måneders tid tages liften væk, og barnet sover nu i tremmesengen - faktisk nu i øjenhøjde med moar, stadig med siden sænket (der er ca. 10 cm side tilbage, når den er sænket), og når barnet begynder at blive mobilt, sænkes bunden til nederste indstilling.

Vi har også en vugge (faktisk 2), og dem har vi ikke brugt ved nr. 2 barn, det var nemmere med tremmesengen, og vi har så købt en stor flot kravlegård til stuen.

Anmeld

25. april 2011

Miss T

Her sov vores nr. 1 i soveværelset i vugge indtil hun var præcis 3 måneder, derefter sov hun på eget værelse i tremmeseng og sov perfekt.

Vores nr. 2 sov i soveværelset i lift indtil hun var 6 uger, så blev hun flyttet ind i storesøsters soveværelse i en tremmeseng og har sovet natten igennem lige siden.

Anmeld

25. april 2011

K&S

Anonym skriver:

Sagen er den at vi ikke er helt enige herhjemme om hvad baby skal sove i når den en gang kommer ud til os,den skal sove i voreses værelse men om det skal være vugge eller seng? skal det være med eller uden trammer?? hvad gør I??

Vores søn sov de første 2½ måned i vugge ved siden af os i soveværelset - derefter har han sovet i tremmeseng på hans eget værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.