ÆU torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Sunflower

Var til scanníng på klinikken i går. Der var kun 4 æg og så en masse små hvor nogle af dem måske kan nå at vokse med.

Men lægen sagde at 4 æg i min alder som regel var 4 gode æg - jeg er nu lidt skeptisk efter sidste gang hvor ÆO blev aflyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

ønskebørn74

Sunflower skriver:

Var til scanníng på klinikken i går. Der var kun 4 æg og så en masse små hvor nogle af dem måske kan nå at vokse med.

Men lægen sagde at 4 æg i min alder som regel var 4 gode æg - jeg er nu lidt skeptisk efter sidste gang hvor ÆO blev aflyst

WEEEEEEE søde!!!!  Hvor er det bare spændende!!!  Og bare vent... Guldæget er iblandt!!!

Hvor gammel er du søde??? Hvis jeg må spørge...

Anmeld

25. april 2011

AnneH

Sunflower skriver:

Føste gang havde jeg kun 3 æg som alle delte sig rigtig flot. Så 4 er da ikke så tosset og de kan jo nå at vokse lidt inden torsdag.

Jeg blev scannet med 5 æg, som jeg skal have ud i morgen. Måske bliver det til flere.

I hvert fald for at dit guldæg er i blandt de 4.

Anmeld

25. april 2011

nielsen80

uhh hvor spændende, kan godt forstå du er nervøs ovenpå den omgang, du var igennem sidste gang. Tror virkelig på kvalitet fremfor kvantitet, og er derfor overbevidst om du denne gang har mindst et guldæg!

Anmeld

25. april 2011

Sunflower

ønskebarn74 skriver:

WEEEEEEE søde!!!!  Hvor er det bare spændende!!!  Og bare vent... Guldæget er iblandt!!!

Hvor gammel er du søde??? Hvis jeg må spørge...

Tak hvor er du sød - ja, håber på et guldæg

Jamen selvfølgelig må du spørge - jeg er 26

Anmeld

25. april 2011

Sunflower

AnneH skriver:

Føste gang havde jeg kun 3 æg som alle delte sig rigtig flot. Så 4 er da ikke så tosset og de kan jo nå at vokse lidt inden torsdag.

Jeg blev scannet med 5 æg, som jeg skal have ud i morgen. Måske bliver det til flere.

I hvert fald for at dit guldæg er i blandt de 4.

Ja, jeg skal jo bare bruge et enkelt æg men jeg er død nervøs for sidst var der ingen af mine æg der delte sig

Jeg håber vi følges ad over i en terminsgruppe, nu vi skal have taget æg ud i samme uge  for os begge

Anmeld

25. april 2011

Sunflower

nielsen80 skriver:

uhh hvor spændende, kan godt forstå du er nervøs ovenpå den omgang, du var igennem sidste gang. Tror virkelig på kvalitet fremfor kvantitet, og er derfor overbevidst om du denne gang har mindst et guldæg!

Du er simpelthen bare den bedste Ja!! Kvalitet frem for kvantitet!! De 2 læger jeg har været hos på det offentlige sagde faktisk at kvaliteten af æggene var meget afhængig af hvor mange der var - så de er begge overbevist om at det ikke lykkedes fordi der var alt for mange æg.

Men jeg havde jo håbet at der ville være omkring 10...

Anmeld

25. april 2011

Lisbeth1985

Sunflower skriver:

for at det kommer til at gå rigtig godt denne gang

Anmeld

25. april 2011

baby84

Sunflower skriver:

Du er simpelthen bare den bedste Ja!! Kvalitet frem for kvantitet!! De 2 læger jeg har været hos på det offentlige sagde faktisk at kvaliteten af æggene var meget afhængig af hvor mange der var - så de er begge overbevist om at det ikke lykkedes fordi der var alt for mange æg.

Men jeg havde jo håbet at der ville være omkring 10...

jeg tror ikke man kan regne med at æggene har samme kvalitet hver gang. Først gang fik jeg 7 æg ud hvor 2 var befrugtet og kun et var nogenlunde godt og delt korrekt. Anden gang fik jeg 17 ud som alle blev befrugtet og hvor 8 var rigtig gode og endda fryseegnede.  Min pointe er at denne gang sagtens kan være radikalt anderledes end første gang mht deling osv. Krydser for at der er et eller to super æg i mellem

Anmeld

25. april 2011

AnneH

Sunflower skriver:

Ja, jeg skal jo bare bruge et enkelt æg men jeg er død nervøs for sidst var der ingen af mine æg der delte sig

Jeg håber vi følges ad over i en terminsgruppe, nu vi skal have taget æg ud i samme uge  for os begge

tak, det håber jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.