Øv øv øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Annemor...

Er virkelig ked af det.. Vi har sagt  til begge vores forældrepar, at de skulle være bedsteforældre og var blevet enige om at alle andre først skulle have det afvide når vi havde været til scanning, men desværre så har min kærestes søster og mand set det kort at vi gav til hans forældre, så nu ved de det også, hvor er jeg bare så ked af det og samtidig træt af det, det var ikke lige sådan at vi havde planlagt at de skulle have det afvide og samtidig ville jeg hellere have haft at det var min søster der havde fået det af vide i stedet for.

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, skulle bare lige ud med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Blaabjerg

til dig.

det er at håbe at søsteren og dennes mand så ikke fortæller det videre  før i selv vil have det.

Anmeld

25. april 2011

Annemor...

Det har min svigermor sagt at de ikke gør, men ved ikke helt om jeg skal tro på det. Søsteren har lidt et sladregen i sig.

Anmeld

25. april 2011

henh01

øv altså. du får lige en

Anmeld

25. april 2011

quindelist

Annemor... skriver:

Er virkelig ked af det.. Vi har sagt  til begge vores forældrepar, at de skulle være bedsteforældre og var blevet enige om at alle andre først skulle have det afvide når vi havde været til scanning, men desværre så har min kærestes søster og mand set det kort at vi gav til hans forældre, så nu ved de det også, hvor er jeg bare så ked af det og samtidig træt af det, det var ikke lige sådan at vi havde planlagt at de skulle have det afvide og samtidig ville jeg hellere have haft at det var min søster der havde fået det af vide i stedet for.

Øv det er bare så ærgeligt når den slags sker...!! -og jeg ved PRÆCIS hvordan du har det.

Hos os var det bare min tante der var så flink at fortælle det til min søster, -som jeg havde glædet mig rigtig meget til selv at kunne sige det til.  (tanten havde så hørt det fra min far, der godt nok havde understreget at det stadigvæk var en hemmelighed, men den sidste del af budskabet havde hun så overhørt)

Anmeld

25. april 2011

Rockertand

Så skal du nok bare få det fortalt til din søster snarest - så kan din kærestes søster i hvert fald ikke tage den glæde fra jer, det vil jo være dobbelt så irriterende, at din søster kontaktede dig, fordi hun havde hørt, at I ventede jer, og at I så ikke fik muligheden for at fortælle den glædelige nyhed selv.

Anmeld

25. april 2011

Annemor...

Ja, det har I nok ret i, men vil gerne vente med at sige det til efter at jeg har været ved lægen, så man er helt sikker på det og så sker det er.. hvor er jeg bare træt af det hele

Anmeld

25. april 2011

Mira0911

Skynd dig at fortælle søsteren at hun ikke skal fortælle noget til nogen... 

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Annemor... skriver:

Forstår jeg det rigtig, at kortet er blevet vist videre mod Jeres vilje? 

Hold op hvor var jeg blevet rasende og ked.

Jeg håber du får fortalt din søster det helt privat og ved en god lejlighed.

Anmeld

25. april 2011

Annemor...

Kortet hang på køleskabet også så de det. min svigermor havde ikke lige tænkt på.  men vi har sagt til dem at de skylder en stor middag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.