Min SP kommer den 2 maj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Sundhedsplejersker er helt almindelige mennesker fra helt almindelige hjem, de har utallige gange være ude hos nybagte mødre, hvor mødrene har stået og lignet lort med et kolikbarn på armen, og hvor det hele roder og er kaos - så jeg nægter at tro, at det er sandheden, at hun vil melde dig, fordi der er noget babylegetøj på et tæppe.

Jeg er sikker på, at standarden hjemme hos dig er acceptabel set fra dit synspunkt, men det er ikke sikkert, at øjne udefra synes, at det er, som det skal være, og du skylder både dig selv og din søn at lytte til gode råd - måske du kunne spørge lidt mere ind til, hvad hun helt præcist mener?

Der skal rigtig meget til, at man bliver sat under opsyn - men hvis du også er meget ung mor, så har du ikke så stor erfaring med husholdning på egne ben, og så kan det være svært at gennemskue, hvad normalen i etablerede hjem er.

Jeg er 20 år så jeg ville ikke mene jeg er så ung

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Christine

Det lyder godt nok langt ude! Enten havde hun en super dårlig dag/er et ondt menneske eller også er der noget andet hun mener kan danne grundlag for at kontakte kommunen. Men i så fald skal hun da fortælle dig det (og det behøver jo heller ikke at være rigtigt bare fordi hun synes det/syntes det den dag).
Der må bare være noget mere eller underliggende, for helt almindeligt rod er da ikke slemt for nogen. Tværtimod

Anmeld

25. april 2011

Corn

Rosa skriver:

Et eller andet sted, så synes jeg at I skal lade det være som det er, og så må hun jo gå videre med det. Det bliver da bare pinligt for hende hvis der kommer nogen ud og chekker og ser at det bare er lidt legetøj 

Anmeld

25. april 2011

pussepige

Anonym skriver:

Ja der er jo ikke noget galt i man har en SP og jeg synes også godt om hende, men det ligge sådan at de sidste 2 gange har hun sagt at vi roder alt for meget og det kan jeg bare ikke forstå for der har kun ligget vores søns legetøj på hans legetæppe  og det siger hun så at jeg skal pakke væk og rode op til hun kommer igen ellers vil det gå til kommunen og så skal vi under opsyn,!  

Jeg har snakket med nogle som der også har hende som SP og de roder mere end os og de kan slet ikke forstå at hun vil gå til kommunen med det..

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre vores søn har jo også lov til at bo her synes bestemt ikke vi roder så meget som hun påstår...

Min sp siger at hun synes det er dejligt at se at der ligger tøj på mit bord som skal ligges sammen og der måske ligger legetøj over hele gulvet, hun siger det viser at jeg har tillid til hende.. Og så siger hun at sådan er det når man har børn...

Synes du skal lade det ligge og hvis hun så synes hun skal gå videre med så lad hende gøre det.. Når det ikke er andet så sker der ikke så meget andet end de spilder sin tid og krafter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.