Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg har simpelthen haft sådan en uudholdelig hovedpine, i 4 stive dage Havde så kvalme igår. FEDT vi var hos Jans familie.Da jeg havde det så skidt, og skulle stikke mig selv osv. valgte vi at fortælle hans søskende det.Der har jo været nogle gange, hvor jeg ikke har været med, grundet jeg simpelthen ikke har haft overskuddet, eller lysten til at vise mig ude når jeg havde det skidt.De tog det meget pænt, og glæder sig vidst også en smuleMen måtte lige dele det påskeæg jeg fik af svigermor og svigerfar Det var kun os piger der fik, og så måtte vi selv bestemme og vi ville dele med drengene heheGlemte også at skrive at jeg endelig har det okay, og hovedpinen er lettet ENDELIG!SEEEEE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Naaiii hvor fint! Tillykke med den gode bedring, kvalme er det værste jeg ved, så det er bare sååå skønt når det endelig slipper
Knus herfra
Kruse90 skriver: Ja jeg har simpelthen haft sådan en uudholdelig hovedpine, i 4 stive dage Havde så kvalme igår. FEDT vi var hos Jans familie.Da jeg havde det så skidt, og skulle stikke mig selv osv. valgte vi at fortælle hans søskende det.Der har jo været nogle gange, hvor jeg ikke har været med, grundet jeg simpelthen ikke har haft overskuddet, eller lysten til at vise mig ude når jeg havde det skidt.De tog det meget pænt, og glæder sig vidst også en smuleMen måtte lige dele det påskeæg jeg fik af svigermor og svigerfar Det var kun os piger der fik, og så måtte vi selv bestemme og vi ville dele med drengene heheGlemte også at skrive at jeg endelig har det okay, og hovedpinen er lettet ENDELIG!SEEEEE
Hvor er det dejligt at du har det bedre igen søde!!!
Og mums en lækker gave!!! Lene
Sikke en lækker gave.. mmmmmmmmmmm....
Kender godt det med ikke at have overskudet. Men skønt at du har det okay igen.
for et godt forløb..
Lækker gave at få...
Mums
Dejligt, at du er ovenpå igen
Tusinde tak for jeres svar pigerDet er vildt dejligt at jeg har det godt igen.Har i også haft hovedpine, da kroppen var ved at være fuldstændig tom for hormoner, tror det er sprøjten der er med til at jeg får det godt igenOg ja en lækker gave har lige spist et stykke. nam nam nam
Sikke en dejlig overraskelse Den ville ikke tage mig mange minutter at få til at forsvinde
Det er dejligt at høre, at du har det bedre. Jeg kan fornemme af dit indlæg, at du har det rigtigt godt?
Putomanen skriver: Sikke en dejlig overraskelse Den ville ikke tage mig mange minutter at få til at forsvinde Det er dejligt at høre, at du har det bedre. Jeg kan fornemme af dit indlæg, at du har det rigtigt godt?
Jeg har det rigtig godtSyntes også det var nogle lange dage med bivirkningerMen heeey pyt skidt, nu er de væk, og forhåbelig giver det bonus
Vidste ik du havde haft det så skidt. De dumme bivirkninger! SUK!!
Dejligt du har det bedre søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128