Kramper i benet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Chr-Hei

Er idag 34+5 så nu er der ikke længe til lille manden kommer, men er begyndt at døje meget med kramper i mine ben når jeg sover.. Er det normalt?

Har også ekstremt ondt i min underliv når jeg skal vende mig i sengen har dog bækkenløsning så ved selvfølgelig ikke om det har noget med det at gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Hvem?

Heidi-ra skriver:

Er idag 34+5 så nu er der ikke længe til lille manden kommer, men er begyndt at døje meget med kramper i mine ben når jeg sover.. Er det normalt?

Har også ekstremt ondt i min underliv når jeg skal vende mig i sengen har dog bækkenløsning så ved selvfølgelig ikke om det har noget med det at gøre??

Jeg havde også maaaange kramper i begge mine graviditeter, jeg fandt dog ud af at det hjalp hvis jeg vrikkede ekstremt med tæerne i det ben jeg havde kramperne, det gjorde voldsomt ondt og var næsten ikke til at gøre, men prøv i 30 sek, så var kramperne væk

Anmeld

25. april 2011

Chr-Hei

SanneBoe skriver:

Jeg havde også maaaange kramper i begge mine graviditeter, jeg fandt dog ud af at det hjalp hvis jeg vrikkede ekstremt med tæerne i det ben jeg havde kramperne, det gjorde voldsomt ondt og var næsten ikke til at gøre, men prøv i 30 sek, så var kramperne væk

Årh er glad for hører jeg ikke er den eneste ... Var ved være ret bange for der var noget galt for det er godt nok ubehagelig... Plejer bare ligge og sparke helt vildt selvom det ikke er helt nemt (: Men mange tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.