Har åbenbart fået en kæreste i påsken :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Anonym trådstarter

Lige ano lidt endnu...

Men jeg har åbenbart fået en kæreste i påsken, efter 25 år som (mere eller mindre) single, har datet en fantastisk fyr for et år siden, som så ikke gik, og er så igen begyndt at date ham for 1½ mdr siden... Han har været oppe og besøge min mor i påsken, som så (inden vi selv havde haft snakken) poster på facebook at hun får besøg af datter og svigersøn HMmmm... blir så ellers haglet ned af sms'er fra far og bror om hvad det lige er for noget.

Dagen efter er vi så til påskefrokost ved min kusine, hvor hun råber ud til hele selvskabet da hendes kæreste kommer at Hendes kusine er her med hendes kæreste... UPS, tror lige han lignede et spørgsmålstegn, og mig total tomatrød i fjæset....

Nå, jamen for pokker da, da han tog hjem dagen efter blev vi så enige om, jamen nu var det så officielt, uden vi selv havde besluttet det, så hvorfor ikke bare blive det..

Vitterligt det mest mærkværdige jeg har prøvet, men ikke desto mindre, er jeg ovenud lykkelig, for jeg eeendelig har fundet en fornuftig, sød og helt fantastisk sød fyr, der synes jeg er møg dejlig og som har taget imod min søn med åbne arme...

Bare lige et juble indlæg, for en ikke længere (også på tide) single...

God påske til alle... hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

4kløver

Det er altid dejligt med den kærlighed

Anmeld

24. april 2011

Dot D

25. april 2011

jydeinden

haha tror bare det er sådan at når man besøger familie med en fyr, så får man pr automatik en ny kæreste... prøvede selv lidt samme med min nuværende kæreste, familien kom alle sammen rundt omkring mig og spurgte " nå er det så din nye kæreste, hva?" man står lidt tomatrød i ansigtet og ved ikke hvad man skal svare, men ender da med at svare ja, og nu har jeg så været sammen med denne dejlige fyr i over halvandet år.. håber da for dig at det også går sådan for jer

Anmeld

25. april 2011

slettet_7530

skønt tillykke, har lidt på fornemmelsen hvem du er

Anmeld

25. april 2011

twinboys

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.