Undskylder på forhånd...endnu et brystspørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.554 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

Honningblomst

Hej piger...
Ja, undskyld men nu kommer der endnu et babse-spørgsmål fra mig...min kirurg vil ikke putte mere i mig(heldigvis) og hun ville nok gerne gøre dem lidt mindre. Men jeg synes jo de er rigelig små eller mindre end da jeg var større...
Men jer der har en barm der hedder 75e/f eller der omrking....hvor høje er I og hvad vejer I....uhh, det er altså svært når jeg lige pludselig kan sidde her og bestille bryster -griner-
Håber nogle vil svare eller måske skrive privat, hvis ikke I ønsker at skrive her...
Knus ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Kvindemin

Nej pyt, intet hemmeligt her
Men kære , med babse spørgsmål.
Jeg er 160 høj, vejer 48 kg. Og bruger en 75 e/f.
Og jeg ville altså gerne sende dig et billede af mine færdiglavede bryster, hvis du har lyst til et kig. Kan jeg da huske, var enormt spændende

Knuser fra Christina

Anmeld

29. oktober 2008

Lulle25

Hej jegg bruger 70H og er 165cm og vejer 54 kg når jeg altså ikke er gravid Kh Louise

Anmeld

29. oktober 2008

Honningblomst

Nej pyt, intet hemmeligt her
Men kære , med babse spørgsmål.
Jeg er 160 høj, vejer 48 kg. Og bruger en 75 e/f.
Og jeg ville altså gerne sende dig et billede af mine færdiglavede bryster, hvis du har lyst til et kig. Kan jeg da huske, var enormt spændende

Knuser fra Christina

Det må du meget gerne...
Knus 

Anmeld

29. oktober 2008

Honningblomst

Lulle25 skriver:

Hej jegg bruger 70H og er 165cm og vejer 54 kg når jeg altså ikke er gravid Kh Louise

Er dine hjemmelavede eller??-smiler-

Anmeld

29. oktober 2008

Lulle25

Er dine hjemmelavede eller??-smiler-

Ja de er hjemmelavet af min gode kirurg, som jeg også skal have lavet næste hold ved når jeg er færdig med at amme mit næste og sidste barn.
Og i forhold til babse spørgsmåler det helt ok med mig du spørger Er ikke flov over at have fået lidt hjælp til mit udseende,det har givet mig større selvtillid og det har gjort jeg har det meget bedre med mig selv end inden jeg fik dem lavet, så hvis du spørger mig kan det virkeligt betale sig
Kram

Anmeld

29. oktober 2008

Honningblomst

Lulle25 skriver:

Ja de er hjemmelavet af min gode kirurg, som jeg også skal have lavet næste hold ved når jeg er færdig med at amme mit næste og sidste barn.
Og i forhold til babse spørgsmåler det helt ok med mig du spørger Er ikke flov over at have fået lidt hjælp til mit udseende,det har givet mig større selvtillid og det har gjort jeg har det meget bedre med mig selv end inden jeg fik dem lavet, så hvis du spørger mig kan det virkeligt betale sig
Kram

Grunden til jeg spørger er at både dig og Christina jo er små piger og det er sjældent de fødes med store bryster...hvis du forstår.
Jeg synes man skal gøre hvad man vil, hvis det kan gøre en glad...så intet dømmende herfra..

Anmeld

29. oktober 2008

Honningblomst

Naturlige eller?

Hvordan kan det være du ligefrem kan bestille 60.png

Vil gerne have mine lavet når jeg er færdig med børn..

Eller evt et tidstidspunkt hvor der bliver længere mellem børnene 60.png

Brugte en stor C/lille D før jeg blev gravid.. Vejede 63 kg.
Nu vejer jeg 48-50kg og har en A.

Absolut ikke til at leve med...

Så ja, jeg er bare nysgerrig 60.png

Føles bare som bestilling når man kan vælge størrelse, udseende og dato for nye bryster.
Kan godt forstå du vil have dine lavet engang....mine er bare blevet grimme efter vægttab...tror jeg har hud til fire-fem par-griner.
Knus ..som ikke engang kan bestå penalhus-testen...

Anmeld

29. oktober 2008

Honningblomst

- skriver:

M å jeg bryde ind i indlægget og spørge hvad i har fået lagt ind?

Og havde i et ønske udgangspunkt?

Og pris og sted det lavet?

Ja ja ja ja jaJAAAHHHHHHH....elsker når tråde udvikler sig og ikke bare bliver ensrettet og ensformigt...så bryd, snak videre, spring over...alt I vil...i hvert fald er det ok med mig..

Anmeld

29. oktober 2008

tascia

Hej piger...
Ja, undskyld men nu kommer der endnu et babse-spørgsmål fra mig...min kirurg vil ikke putte mere i mig(heldigvis) og hun ville nok gerne gøre dem lidt mindre. Men jeg synes jo de er rigelig små eller mindre end da jeg var større...
Men jer der har en barm der hedder 75e/f eller der omrking....hvor høje er I og hvad vejer I....uhh, det er altså svært når jeg lige pludselig kan sidde her og bestille bryster -griner-
Håber nogle vil svare eller måske skrive privat, hvis ikke I ønsker at skrive her...

woau, det er da nogle gode store bryster haha....

ej, ejg fik lagt ca. 500 ml ind ialt, og det har givet mig en c/d skål og jeg kunne slet ikke forstille mig større bryster, det er slet ikke mig!

og jeg er i øvrigt 174 høj.

så hvis du spørger mig skal du ikke få dem større

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.