Jeg gik fra faren til min søn, da han var lidt over 5 uger gammel. Da jeg syntes at det kørte af lort. Under graviditeten laved jeg alting. Gjorde rent, laved mad osv. Og skulle faren hjælpe med det, skulle jeg bede ham om det! Jeg bad ham om at ændre sig, da mit barn ikke skulle vokse op i et svineri af et hjem. (Skal lige siges, at faren er meget doven, og ligeglad med hvordan hjemmet så ud). Da jeg havde nåed min termin, bad jeg ham om at ændre sig NU. Da jeg kunne føde hvornår som helst. Han ændre sig i 2-3 dage, også var det i det gamle mønster igen. Så kom dagen hvor fødslen gik igang. Vi var på barselsgange i 4 dage, da faren mere eller mindre tvang mig hjem. Det var en tirsdag vi kom hjem, og faren så muligheden til at kunne komme til sin sport om onsdagen. Typisk som han er og var. Da vi havde været hjemme i 14 dages tid og han endelig var begyndt på sit job igen, forvented han, at jeg tog mig af barn, hjem og laved mad til ham, når han kom hjem fra job.
Jeg tog mig af min søn om natten, og skal lige siges at jeg havde mange smerter i underlivet efter fødslen, så var faren der måtte skifte ham om natten, og han brokked sig hver nat, (det started allerede over på barselsgangen) Han sov længe, hver dag, da han først mødte på job kl endten 12 eller kl 14. Og nu bor jeg alene med vores søn, og nyder det. Men faren virker ligeglad, og har næsten aldrig tid til at komme og se sin søn, da han hellere vil til sport, job, venner og druk. Han betaler intet til vores søn, da han har så lidt penge og bor hjemme. Forstår ikke hvordan man kan være så ligeglad med sit barn ?! 
Anmeld