se tegn på kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.569 visninger
8 svar
1 synes godt om
24. april 2011

Maxine

Hej hej

Er der nogen der kender de forskellige ting/tegn man siger når man skal gætte køn på barnet ?

Fx. sidder maven højt hvis det er en dreng/pige, eller hormon streg fra navlen og ned bliver det en dreng/pige  sådan nogle ting/tegn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Kofoed.

Her er en sjov en jeg "brugte".

http://www.morsbaby.net/pigedreng.htm

Anmeld

24. april 2011

Maxine

Ja den er meget sjov, tak

Anmeld

24. april 2011

Wimmie

Har læst at alle disse såkaldte "tegn" er ren og skær myter

Man kan ikke se på mavens form hvorvidt det er en dreng eller pige, udelukkende fordi folk bærer en graviditet forskelligt

Min mors gravide mave så forskellig ud de to gange hun var gravid, og hun fik to piger

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Wimmie skriver:

Har læst at alle disse såkaldte "tegn" er ren og skær myter

Man kan ikke se på mavens form hvorvidt det er en dreng eller pige, udelukkende fordi folk bærer en graviditet forskelligt

Min mors gravide mave så forskellig ud de to gange hun var gravid, og hun fik to piger

Personligt tror jeg heller ikke på det, men synes nu det er sjovt og tjekke om det passer og sådan.

Halvdelen af tegne passer på mig og den anden halvdel er helt ude  skoven, så nej, mig passer det heller ikke på.

Anmeld

24. april 2011

Wimmie

Hehe, ja det er da meget sjovt at læse, men det er bare synd at nogen tror så meget på det at de går ud og køber en masse køns-bestemte ting - og så viser det sig at have slået helt fejl

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Wimmie skriver:

Hehe, ja det er da meget sjovt at læse, men det er bare synd at nogen tror så meget på det at de går ud og køber en masse køns-bestemte ting - og så viser det sig at have slået helt fejl

Viste jeg ikke der var nogen der gjorde det. Ville aldrig købe kønbestemt før, en scanning siger a eller b.

Anmeld

24. april 2011

Nadia&Daniel

Min mave var en drengemave - men det var fordi Laura havde sat sig fat med bagdelen i mit bæknet, så det gav min mave drengeform..

Men havde selv fornemmelse af en pige

Anmeld

24. april 2011

Wimmie

Kofoed33 skriver:

Viste jeg ikke der var nogen der gjorde det. Ville aldrig købe kønbestemt før, en scanning siger a eller b.

Jo, der er skam folk der går til sådan en person der sviger et pendul over maven, og hvis den sviger på én måde er det en dreng og på en anden, skulle det være en pige

Også en myte, men nogle er jo meget overtroiske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.