HJÆLP! skal finde noget stof

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. april 2011

LISBETH:-)

Hej alle i kreative sy damer,

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg finder noget stof i stil med dette sengetøj? Det skal bruges til at sy et gardin under en flexa halvhøj seng så det skal være i en kraftig kvalitet der kan holde til at bliver trukket i.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

muzen

kan du ikke sætte et større billede ind eller linket du fandt det. kan sku ikke se hvad der er på stoffet

Anmeld

24. april 2011

ESV

lisbeth2910 skriver:

Hej alle i kreative sy damer,

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg finder noget stof i stil med dette sengetøj? Det skal bruges til at sy et gardin under en flexa halvhøj seng så det skal være i en kraftig kvalitet der kan holde til at bliver trukket i.

Har du prøvet i stofdillen??

Anmeld

24. april 2011

muzen skriver:

kan du ikke sætte et større billede ind eller linket du fandt det. kan sku ikke se hvad der er på stoffet

Det er bare noget mønster noget, men det er ikke så vigtig, det er mest farven jeg går efter og så med noget mønster i - behøver ikke være helt magen til.

Billedet på linket er heller ikke større

Sengen er forresten lilla.

Anmeld

24. april 2011

ESV skriver:

Har du prøvet i stofdillen??

Nej det har jeg ikke, der er ikke en i nærheden af hvor jeg bor:-( Så det skal nok være noget jeg kan bestille over nettet.

Anmeld

24. april 2011

ESV

lisbeth2910 skriver:

Nej det har jeg ikke, der er ikke en i nærheden af hvor jeg bor:-( Så det skal nok være noget jeg kan bestille over nettet.

Nej okay jamen så har jeg desværre ikke andet at byde ind med, jeg syr ikke selv men har en veninde der gør og hun køber stof i stofdillen..

held og lykke med din jagt

Anmeld

24. april 2011

ESV skriver:

Nej okay jamen så har jeg desværre ikke andet at byde ind med, jeg syr ikke selv men har en veninde der gør og hun køber stof i stofdillen..

held og lykke med din jagt

Tak - navnet er ihvertfald noteret

Anmeld

24. april 2011

muzen

på de her 4 sider er der nogle gulde med lidt forskelligt mønster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.