Sommersneakers sælges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. maj 2011

Magsen

K&S skriver:

Hejsa

Så må skoene sælges, da mine fødder åbenbart er vokset 1 helt nummer, mens jeg har været gravid

Fred Perry sneakers, str. 36 - brugt få gange, vasket 1 gang pga. sort snude (lille plet kan stadig ses - se billede) - nypris 499 kr. - 200 kr.

Race Marine sneakers, str. 36, brugt få gange, 1 fejl i stoffet på højre sko (se billede) - nypris 99 kr. - 25 kr.

Warp sneakers, str. 37 - brugt 1 gang - nypris 149 kr. - 50 kr.  

Priserne er uden porto  

Alle bud er også velkomne

hmmm, jeg har lige målt min fod, og den er ca 21 cm.. gad om jeg nu kunne passe dem.. hmmm 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

.....

K&S skriver:

ja, så kan du nok ikke liiiige klemme dig ned i dem her

Nej desværre... Men hold op hvor er de altså flotte

Anmeld

20. maj 2011

K&S

Mut skriver:

Nej desværre... Men hold op hvor er de altså flotte

Jeg synes også de er vildt fede, så var meget trist, da jeg fandt ud af at jeg ikke kunne passe dem længere

Anmeld

20. maj 2011

K&S

Maggieh skriver:

hmmm, jeg har lige målt min fod, og den er ca 21 cm.. gad om jeg nu kunne passe dem.. hmmm 

Hvad str. bruger du normalt? Du skal tænke på, at målet på 24,5 cm er udvendigt, jeg kan ikke rigtig få målt indvendigt

Anmeld

20. maj 2011

.....

K&S skriver:

Jeg synes også de er vildt fede, så var meget trist, da jeg fandt ud af at jeg ikke kunne passe dem længere

Ja, det er forståeligt - Ligesom de gange man finder en sko man vildt gerne vil have, og så har de den ikke i sin egen størrelse, og de kan ikke få dem hjem

Anmeld

20. maj 2011

K&S

Mut skriver:

Ja, det er forståeligt - Ligesom de gange man finder en sko man vildt gerne vil have, og så har de den ikke i sin egen størrelse, og de kan ikke få dem hjem

Ja, det er trist, men ikke så tit jeg oplever det, fordi jeg har så små fødder  jeg har tidligere også kunne bruge en str. 35

Anmeld

20. maj 2011

Magsen

K&S skriver:

Hvad str. bruger du normalt? Du skal tænke på, at målet på 24,5 cm er udvendigt, jeg kan ikke rigtig få målt indvendigt

37-38 :/ ?

hmmm, tryl lige lidt, så du kan gøre det 

Anmeld

20. maj 2011

K&S

Maggieh skriver:

Jeg ved ikke, om jeg ejer et målebånd (jeg har brugt en tommestok udvendigt ) - jeg kigger lige

Anmeld

20. maj 2011

.....

K&S skriver:

Ja, det er trist, men ikke så tit jeg oplever det, fordi jeg har så små fødder  jeg har tidligere også kunne bruge en str. 35

Wauw en lille størrelse..men det skal jo også passe til højden
Jeg bruger både str. 37-38-39 - Kommer an på hvorfor en sko det er, og er cirka 1,69 høj..smiler..

Anmeld

20. maj 2011

K&S

Maggieh skriver:

Hehe, jeg havde dælme et målebånd, det havde jeg ikke lige troet

Nu har jeg målt et par gange og det indvendige mål siger 22,5 cm - det fra helt ydre til ydre, hvis det giver mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.