store bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

ekzunz

Jeg bruger 80G, og når jeg skal være bare en smule økonomisk så bruger jeg Triumph. De koster vist fra 250-300 kr. for en BH, og det tror jeg ikke man kan gøre meget billigere i den størrelse.
Og hvis man kan vil jeg da meget gerne høre hvor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Honningblomst

Anne skriver:

Undskyld Eva men det lyder bare så humoristisk når du skriver sådan... Lange bryster er garantyeret charmerende når de sidder på dig 60.png

Åhr, hvor er du sød....ved sgu ikke helt om de er det...et par lange charmetrolde...

Anmeld

30. oktober 2008

moniquesmor

Znuzke skriver:

Jeg bruger 80G, og når jeg skal være bare en smule økonomisk så bruger jeg Triumph. De koster vist fra 250-300 kr. for en BH, og det tror jeg ikke man kan gøre meget billigere i den størrelse.
Og hvis man kan vil jeg da meget gerne høre hvor

jaah derfor jeg starte denne dabat.. bare fordi man har store bryster har man ikke altid flere penge

Anmeld

30. oktober 2008

tascia

moniquesmor skriver:

jaah derfor jeg starte denne dabat.. bare fordi man har store bryster har man ikke altid flere penge

tja, sådan er det nu åbenbart engang når man ikke ligger inde for gennemsnittet 60.png

jeg har fx. store fødder, så jeg kan ikke bare gå ind i den nærmeste skobutik og købe sko for det er yders sjældent den er i min str. så jeg ofrer som regl lidt mere på fodtøj! det møg irriterende, men det kan jeg jo ikke lave om på

// Natascia

Anmeld

30. oktober 2008

moniquesmor

tascia skriver:

tja, sådan er det nu åbenbart engang når man ikke ligger inde for gennemsnittet 60.png

jeg har fx. store fødder, så jeg kan ikke bare gå ind i den nærmeste skobutik og købe sko for det er yders sjældent den er i min str. så jeg ofrer som regl lidt mere på fodtøj! det møg irriterende, men det kan jeg jo ikke lave om på

// Natascia

jamen det er forkerte fordi du har større et eller anden skal man da ikke betale mere snyd

Anmeld

30. oktober 2008

tascia

moniquesmor skriver:

jamen det er forkerte fordi du har større et eller anden skal man da ikke betale mere snyd

jamen det er det da, men sådan er det nu engang 60.png

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.