heey

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. april 2011

MichellaMalou

heey tøser nu skal jeg vide noget og er ret sikker på jeg har ret.. 

man må højst være 12 uger henne inden man får taget abort ikke? medmindre med nogen særlig krav?

og man kan først se barnet når man er onkring 17 uge eller derover? skal bare lige være helt 100

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

MarieLouise

MichellaMalou skriver:

man må højst være 12 uger henne inden man får taget abort ikke? medmindre med nogen særlig krav?

og man kan først se barnet når man er onkring 17 uge eller derover? skal bare lige være helt 100

Hvad mener du med se barnet? altså på scanning eller?

Anmeld

24. april 2011

Blaabjerg

MichellaMalou skriver:

Jo abortgrænsen er ved uge 12.

Mht det andet, mener du at se køn eller????

Anmeld

24. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, man må højst være 12 uger henne i forbindelse med en abort.

Jeg forstår ikke rigtigt dit andet spørgsmål, men man kan allerede se barnet ved nf som er omkring uge 11-13. Men man kan se hjerteblink mange uger før.

Anmeld

24. april 2011

MichellaMalou

hov ja mener køn som det andet spørgsmål 

Anmeld

24. april 2011

Ayasmor

MichellaMalou skriver:

jo senest 12 fulde uger, medmindre der som du selv siger gælder særlige omstændigheder. Er dog ikke helt sikker på hvad du mener med ikke at kunne så barnet før 17 uger?? For der er jo tidlige scanninger til bestemmelse af termin, tryghedsscanninger (ikke alle der får disse) og ellers NF-scanningen fra 11.-13- uge

Anmeld

24. april 2011

Ayasmor

MichellaMalou skriver:

hov ja mener køn som det andet spørgsmål 

Hov så først denne besked nu. Nogle steder kan de foretage kønsscanninger fra 15.uge men oftest omkring de 17 uger

Anmeld

24. april 2011

MarieLouise

Altså nogen steder kan de se kønnet fra uge 14, men de fleste steder er det fra 17+0

Anmeld

24. april 2011

Ayasmor

Ayasmor skriver:

Hov så først denne besked nu. Nogle steder kan de foretage kønsscanninger fra 15.uge men oftest omkring de 17 uger

kan så lige hurtigt se på nettet at nogle steder stiller de garanti for kønnet allerede fra 14+0 (scanningsjdm. i silkeborg)

Anmeld

24. april 2011

K&S

MichellaMalou skriver:

Abort kan foretages indtil 12 fulde uger...

Mht. det andet spørgsmål : overvejer du at få foretaget en abort, hvis du venter det "forkerte" køn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.