UPDATE på min tråd "føler børnehaven modarbejder mig"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Kamulla

Ja skrev for ikke så længe siden et indlæg med min skuffelse over jeg ikke følte børnehaven gav en hjælpende hånd med at gøre Noah ble-fri... det kom der forklaringer ud fra og jeg valgte stoppe og prøve her i ferien...

han har bare klaret det SÅ godt.. over alt forventning... han har haft 2 uheld her i ferien... thats it... det gælder også om natten.. for Noah har bestemt sig for heller ikke tisse om natten mere 

så nu har jeg 1stk. barn på 3år og 1½mdr som er ble fri.. nej hvor er jeg stolt... ligeså er han...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

TbCp

Sallisørøver skriver:

Ja skrev for ikke så længe siden et indlæg med min skuffelse over jeg ikke følte børnehaven gav en hjælpende hånd med at gøre Noah ble-fri... det kom der forklaringer ud fra og jeg valgte stoppe og prøve her i ferien...

han har bare klaret det SÅ godt.. over alt forventning... han har haft 2 uheld her i ferien... thats it... det gælder også om natten.. for Noah har bestemt sig for heller ikke tisse om natten mere 

så nu har jeg 1stk. barn på 3år og 1½mdr som er ble fri.. nej hvor er jeg stolt... ligeså er han...

Nej hvor godt!!!

Har netop oprettet en tråd om at Liva lige er blevet blefri her i ferien... er spændt på hvordan det kommer til at gå i børnehaven!

Anmeld

24. april 2011

K&S

Sallisørøver skriver:

Anmeld

24. april 2011

Kamulla

TbCp skriver:

Nej hvor godt!!!

Har netop oprettet en tråd om at Liva lige er blevet blefri her i ferien... er spændt på hvordan det kommer til at gå i børnehaven!

FEDT ja det ved man ikke.. tror det går fint nok men er sikker på der kommer et lille uheld eller 2.. nu behøver jeg nemlig ikke minde ham om toiletbesøg mere..

Anmeld

24. april 2011

Kamulla

TbCp skriver:

Nej hvor godt!!!

FEDT ja det ved man ikke.. tror det går fint nok men er sikker på der kommer et lille uheld eller 2.. nu behøver jeg nemlig ikke minde ham om toiletbesøg mere..

Anmeld

24. april 2011

132319

Som du ved, ville jeg ØNSKE det var mig, eller dvs. Hjalte 

Er såååå træt af klamme ildelugtende vamle 3½ årige lortebleer  Stædighed længe leve 

Anmeld

24. april 2011

Kamulla

132319 skriver:

Som du ved, ville jeg ØNSKE det var mig, eller dvs. Hjalte 

Er såååå træt af klamme ildelugtende vamle 3½ årige lortebleer  Stædighed længe leve 

forstår heller ikke hvorfor den lille skid er så stædig... men er helt sikker på det snart sker... det plejer det jo når du når at brokke dig over det til mig.. som kravle, trille og gå han skal bare presse citronen den lille mus

Anmeld

24. april 2011

dorthemus

Ej hvor godt!! Tillykke med den sejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.