Den holdning er der bare nogen der har,men self. kan man! Med nogle uddannelser er det self. 'lettere' end andre. Jeg er gravid, og vi er under uddannelse, og det ser vi ikke som en hindring, faktisk kan det være meget mere praktisk end at man er i job. Og det er ikke et problem for os økonomisk. Nu har jeg et studie, som er MEGET fleksibelt med MEGET få undervisningstimer og mest selvstudie, og derfor er det jo meget praktisk. Du må bare hale de gode argumenter frem overfor hende. Jeg har arbejdet fuldtid før studiet, og tro mig. Selvom det er skide træls at det er sådan, så er der MANGE arbejdsgivere, der fravælger kvinder i midt/sluttyvere i forhold uden børn, fordi der er en risiko for de snart skal på barsel. Så vil de hellere have dem, der allerede har børn. Det er én af de ting jeg har tænkt meget på.
Og så er er der bare så mange dejlige ting i at være en yngre mor, synes jeg
Min mor fik også mig da hun var 22, og det ahr betydet alt. Så den slags argumenter skal du bare begynde at tænke over, så du kan sige dem til din svigermor. Og ja: Bare du lover dig selv at færdiggøre uddannelsen alligevel!
Heldigvis har vi ikke mødt modstand mod vores valg, tvært i mod, men kan godt forstå det må være træls.
Ps. Før nogen flegner
Der er self. også ulemper ved børn under uddannelse, men jeg mener der er lige mange fordele og lige mange ulemper ved at gøre det under som efter 
Anmeld