Langt om længe!! Hun er 3 år og 8 mdr. nu men har slet ikke været klar.
Vi har prøvet til flere gange hvor det bare slet ikke er gået... så her i påsken, da jeg skulle skifte hende, sagde jeg "skal vi ikke lade være at give dig ble på" og jo... den var hun da helt med på...
Der har faktisk ikke været ret mange uheld, jeg synes det er så godt klaret!!!
Og hun laver både stort og småt på wc'et.
Hvad har i andre gjort med børnehave? Nu skal hun jo afsted igen på tirsdag og jeg ville være ret ked af hvis de giver hende ble på igen... Men samtidig vil jeg også synes det er synd hvis hun har en masse uheld...
Har tænkt mig at sende en kæmpe bunke skiftetøj med hende.
Hvor er det bare dejligt at høre. Sejt Liva, din dygtige pige

Børnehaven SKAL da støtte op omkring det. Det er sløseri og lethed for de voksne, hvis hun "bare" får en ble på derhenne.
Sørg for at sende skiftetøj nok med, og sig så, hvordan det er gået hjemme. At hun er renlig nu, men at der selvfølgelig stadig KAN ske uheld. Og at de må være OBS på om hun skal på wc, minde hende om det, og hjælpe hende lidt, hvis det er sådan at hun behøver det.
Jeg er sikker på, at det intet problem bliver, hverken for hende eller dem.
Bianca blev jo også renlig for meget nylig. Og der var jeg også lidt spændt på, hvordan det ville gå, når hun kom i børnehaven. Men der sker aldrig uheld. Og nu siger hun selv til. Hun har UDELUKKENDE KUN ble på om natten nu. Det er såååå skønt at have ét blebarn mindre nu.
Bianca bruger dog stadig potten, når hun skal lave pøller.
Men hun tisser både på potten og på wc'et. Henne i børnehaven et det er wc i børnestørrelse, og det er et hit!! herhjemme er det bare med sådan et børne wc-bræt ovenpå.
Håber succesen fortsætter - også når påsken er slut