Tror Liva er blefri nu :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. april 2011

TbCp

Langt om længe!! Hun er 3 år og 8 mdr. nu men har slet ikke været klar.

Vi har prøvet til flere gange hvor det bare slet ikke er gået... så her i påsken, da jeg skulle skifte hende, sagde jeg "skal vi ikke lade være at give dig ble på" og jo... den var hun da helt med på...

Der har faktisk ikke været ret mange uheld, jeg synes det er så godt klaret!!!

Og hun laver både stort og småt på wc'et.

Hvad har i andre gjort med børnehave? Nu skal hun jo afsted igen på tirsdag og jeg ville være ret ked af hvis de giver hende ble på igen... Men samtidig vil jeg også synes det er synd hvis hun har en masse uheld...
Har tænkt mig at sende en kæmpe bunke skiftetøj med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

wamse

Tillykke med det 

Jeg gav en masse skiftetøj med, for de skal selvfølgelig ikke begynde at give hende ble på der nede.

Anmeld

24. april 2011

4kløver

så godt.

Anmeld

24. april 2011

TbCp

wamse skriver:

Tillykke med det 

Jeg gav en masse skiftetøj med, for de skal selvfølgelig ikke begynde at give hende ble på der nede.

Tak

Tror også det bliver det vi gør! Har desværre bare hørt om pædagoger der gav børnene ble på igen....

Anmeld

24. april 2011

TbCp

4kløver skriver:

så godt.

Ja!

Anmeld

24. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare super flot - tillykke. Det er rigtig godt gået af hende

Luka er 3 år og 6 mdr. og det er også gået super godt i påsken med ingen ble - og stort set ingen uheld. Det har vi dog prøvet før og når han så kommer tilbage i bh, så går det galt, da han har alt for travlt med, at skulle lege. Bh er dog god til, at sige han skal på toillettet, men alligevel har det gået rigtig galt.

Nu må vi se, hvad de næste par dage bringer.

Anmeld

24. april 2011

TbCp

MoarHvidovre skriver:

Det er bare super flot - tillykke. Det er rigtig godt gået af hende

Luka er 3 år og 6 mdr. og det er også gået super godt i påsken med ingen ble - og stort set ingen uheld. Det har vi dog prøvet før og når han så kommer tilbage i bh, så går det galt, da han har alt for travlt med, at skulle lege. Bh er dog god til, at sige han skal på toillettet, men alligevel har det gået rigtig galt.

Nu må vi se, hvad de næste par dage bringer.

Det er nemlig præcis det jeg er bekymret for, om hun kan komme på wc i tide, når hun er igang med en leg...

Anmeld

24. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
TbCp skriver:

Det er nemlig præcis det jeg er bekymret for, om hun kan komme på wc i tide, når hun er igang med en leg...

Det kan jeg godt forstå. Men måske er det bare det rigtige tidspunkt for hende

Anmeld

24. april 2011

JustAnotherName

Langt om længe!! Hun er 3 år og 8 mdr. nu men har slet ikke været klar.

Vi har prøvet til flere gange hvor det bare slet ikke er gået... så her i påsken, da jeg skulle skifte hende, sagde jeg "skal vi ikke lade være at give dig ble på" og jo... den var hun da helt med på...

Der har faktisk ikke været ret mange uheld, jeg synes det er så godt klaret!!!

Og hun laver både stort og småt på wc'et.

Hvad har i andre gjort med børnehave? Nu skal hun jo afsted igen på tirsdag og jeg ville være ret ked af hvis de giver hende ble på igen... Men samtidig vil jeg også synes det er synd hvis hun har en masse uheld...
Har tænkt mig at sende en kæmpe bunke skiftetøj med hende.

Hvor er det bare dejligt at høre. Sejt Liva, din dygtige pige   

Børnehaven SKAL da støtte op omkring det. Det er sløseri og lethed for de voksne, hvis hun "bare" får en ble på derhenne.

Sørg for at sende skiftetøj nok med, og sig så, hvordan det er gået hjemme. At hun er renlig nu, men at der selvfølgelig stadig KAN ske uheld. Og at de må være OBS på om hun skal på wc, minde hende om det, og hjælpe hende lidt, hvis det er sådan at hun behøver det.

Jeg er sikker på, at det intet problem bliver, hverken for hende eller dem.

Bianca blev jo også renlig for meget nylig. Og der var jeg også lidt spændt på, hvordan det ville gå, når hun kom i børnehaven. Men der sker aldrig uheld. Og nu siger hun selv til. Hun har UDELUKKENDE KUN ble på om natten nu. Det er såååå skønt at have ét blebarn mindre nu.

Bianca bruger dog stadig potten, når hun skal lave pøller.
Men hun tisser både på potten og på wc'et. Henne i børnehaven et det er wc i børnestørrelse, og det er et hit!! herhjemme er det bare med sådan et børne wc-bræt ovenpå.

Håber succesen fortsætter - også når påsken er slut

Anmeld

24. april 2011

TbCp

MoarHvidovre skriver:

Det kan jeg godt forstå. Men måske er det bare det rigtige tidspunkt for hende

Vi håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.