Herlev eller Hvidovre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.401 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Københavnermor

Jeg skal vælge fødested på torsdag, er 1.gangsfødende og lidt lost omkring valg af fødested.

Vi bor i Kbh Nv.

Af personlige grunde kunne vi ikke tænke os Rigshospitalet.

Frederiksberg Hospital her jeg et par veninder der har haft dårlig erfaring med.

Så Herlev eller Hvidovre ved jeg ikke noget som helst om.. Jer der har født på en af disse to, hvad er for og hvad er imod?

Hvem kan anbefale en fantastisk fødeafdeling?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

twinny

https://www.baby.dk/debat/98239pi1/foedsel/foedsel-paa-herlev----.aspx

her er lidt fra Herlev...  Jeg har indtil videre haft gode oplevelser på Herlev...

Anmeld

24. april 2011

3600MorTil2

Jeg har så meget dårligt at sige om hvidovre.. og har 3 veninder der har født på herlev og de har intet dårligt at sige om herlev, har aldrig hørt dårligt om herlev så hvis jeg var dig ville jeg vælge herlev 

( længere historie, men jeg blev glemt inde på hvidovre dagen før jeg fødte)

Anmeld

24. april 2011

Annette A

Hej 

Jeg har hørt fra et par stykker at Herlev ikke er det bedste. Men ved det jeg jo ikke af egen erfaring, har bare hørt det fra nogle stykker at det følte sig lidt utygge. Derimod kender jeg Hvidovre af egen erfaring og det var en rigtig dejlig oplevelse hele vejen igennem. Syntes man følte sig i rigtige gode hænder og der var styr på tingene..Men det er mange år siden skal siges. Held og lykke med det hele.. 

Anmeld

24. april 2011

skønneunger

jeg har født begge mine drenge på hvidovre og har intet negativt at sige om det.

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Uha, det lyder lidt til at det handler om at føde på en god dag.. Virker som om det er lige med dårlige og gode oplevelser...

Må ens mand overnatte begge steder? Og skal man dele værelse med andre efter fødselen? 

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Baby-støv skriver:

https://www.baby.dk/debat/98239pi1/foedsel/foedsel-paa-herlev----.aspx

her er lidt fra Herlev...  Jeg har indtil videre haft gode oplevelser på Herlev...

Det er godt at høre du har haft gode oplevelser, men syntes godt nok at nogle af beretningerne om Herlev i den tråd er ret forfærdelige! Og så det med at det skulle være danmarks mest beskidte hospital...

Det fik mig godt nok i tvivl, det var ellers Herlev jeg hældte mest til...

Anmeld

24. april 2011

skønneunger

første fødsel på hvidovre skule jeg dele værelse, men de har lavet det helt om nu anden fødsel fik jeg enestue hvor der var en sofa til manden at sove på, de har lavet rigtig meget om på hvidovre og kun til det bedre.

Anmeld

24. april 2011

twinny

MedRogn skriver:

Det er godt at høre du har haft gode oplevelser, men syntes godt nok at nogle af beretningerne om Herlev i den tråd er ret forfærdelige! Og så det med at det skulle være danmarks mest beskidte hospital...

Det fik mig godt nok i tvivl, det var ellers Herlev jeg hældte mest til...

jaah det kan jeg helt sikkert godt forstå.... jeg kan også stadigvæk have mine tvivler på en dårlig dag.... Der er bare meget langt tid hvidovre fra mig, men der har jeg også en del dårlige oplevelser fra.. så holder mig til Herlev...

Men jo nogle af de historie er skræmmende folk har skrevet...

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

skønneunger skriver:

første fødsel på hvidovre skule jeg dele værelse, men de har lavet det helt om nu anden fødsel fik jeg enestue hvor der var en sofa til manden at sove på, de har lavet rigtig meget om på hvidovre og kun til det bedre.

Ok, det lyder rigtig godt! Så man kan opleve det hele lidt privat.. Ville også virkelig være ked af det hvis manden min ikke kunne overnatte hos mig. Puha, bliver helt ked ved tanken.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.