Ej.. Jeg fik det så underligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2011

Anonym trådstarter

Ja.. Helt ærligt, ikk! Mødte min eks kæreste igår, og Gud hvor var det underligt! Vi gik liiiige ved siden af hinanden, og ingenting blev sagt. Jeg fik det bare sååå underligt, og rystede i hele kroppen?! Hva faen foregår der.. Var min første rigtige, sår'rn rigtige kærlighed, og jeg elskede han rigtig højt, men synes nu altså at jeg ér kommet over ham?! Hmmm..Skulle bare ud med det piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Anonym

tror det er meget normalt.. hvis jeg mødte min x kæreste ville jeg have det på samme måde, vi var sammen i 5 år(ungdomskærlighed!) og selvom jeg er helt ovre ham, og har mand og børn, ville det da stadig give en mærkelig følelse, helt sikkert

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Som en meget klog person sagde en gang...

gammel kærlighed ruster ikke...

Majbritt

Anmeld

24. april 2011

twinny

sådan tror jeg også jeg ville have det... Men ønsker ikk at møde ham....

Anmeld

24. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja.. Helt ærligt, ikk! Mødte min eks kæreste igår, og Gud hvor var det underligt! Vi gik liiiige ved siden af hinanden, og ingenting blev sagt. Jeg fik det bare sååå underligt, og rystede i hele kroppen?! Hva faen foregår der.. Var min første rigtige, sår'rn rigtige kærlighed, og jeg elskede han rigtig højt, men synes nu altså at jeg ér kommet over ham?! Hmmm..Skulle bare ud med det piger

Sådan har jeg det også ! .. Det en meget mærkelig følelse syns jeg ..

Anmeld

24. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også ! .. Det en meget mærkelig følelse syns jeg ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.