Combi vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. april 2011

ønskebørn74

samantha1986 skriver:

Ej hvor er den fed :-)

Håber jeg kan finde den brugt et sted når vi nærmere os dåben..

Alle tingene er med i prisen... Tror ikke det er nemt at finde den brugt... De er ikke blevet solgt her så længe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

IAH

Jeg er selv vildt glad for at vi valgte at købe kombivogn med svinghjul.  

Vi har en Emmaljunga Nitro City, hvor vi har tilkøbt en barnevognsdel (city bag). Det fungerer perfekt og er let og lækker. Men, men Emmaljunga er jo ikke de billigste, så brugt er et godt bud.

Held og lykke

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/NitroCity-480.html

Anmeld

24. april 2011

An&Jo

samantha1986 skriver:

Vi vil gerne give hende en rigtig flot en, også selv om den er brugt. og mange er fine. men vi er i tvivl om hvilken en der kunne være god

selv har jeg en af emmaljungas vogne og den er jeg rigtig glad for.. Men det er ikke en combi..

Jeg har kun hørt godt om emmaljunga, trille og abc-design.. så synes da du skal kigge efter dem..

Anmeld

24. april 2011

samantha1986

ønskebarn74 skriver:

Alle tingene er med i prisen... Tror ikke det er nemt at finde den brugt... De er ikke blevet solgt her så længe...

Ja okay så finder jeg nok ikke lige en brugt

Anmeld

24. april 2011

samantha1986

IAH skriver:

Jeg er selv vildt glad for at vi valgte at købe kombivogn med svinghjul.  

Vi har en Emmaljunga Nitro City, hvor vi har tilkøbt en barnevognsdel (city bag). Det fungerer perfekt og er let og lækker. Men, men Emmaljunga er jo ikke de billigste, så brugt er et godt bud.

Held og lykke

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/NitroCity-480.html

Mange tak for det. vil jeg også lige undersøge. Er sikker på vi nok skal finde den rigtige. og selv om de er brugte kan man være heldig at finde en fin en.

Anmeld

24. april 2011

samantha1986

mortilj skriver:

selv har jeg en af emmaljungas vogne og den er jeg rigtig glad for.. Men det er ikke en combi..

Jeg har kun hørt godt om emmaljunga, trille og abc-design.. så synes da du skal kigge efter dem..

Dem må jeg da lige have tjekket ud så.

Tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.