Bord + stole hvad alder og må jeg se jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2011

B&J

Hej alle sammen hvilken alder havde jeres børn da de fik sit første bord +stole? og må jeg evt se billeder .... Daniel har nemlig fået et af sin farmor og farfar men det er jo kæmpe stort til ham inu selv om han kan komme op på stolen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Bshizzle

Hej alle sammen hvilken alder havde jeres børn da de fik sit første bord +stole? og må jeg evt se billeder .... Daniel har nemlig fået et af sin farmor og farfar men det er jo kæmpe stort til ham inu selv om han kan komme op på stolen

Lucas var vist 2 (+) år da han fik hans..
- Billedet er gammelt..

Men han brugte/bruger det kun til at lege med biler på... eller nu hvor det pt står i stuen ( da det skal ind på det nye baby-værelse engang ).. så tegner han her inde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2011

serinasmor

serina fik sine for 2 mdr siden ... hun har selv lært at komme op på stolen .. der gik 10 dage eller så ..

hun har også en havestol af den slags med stof .. den fik hun da hun var 3 mdr fra at blive født ( altså hende farmor)

det er det 4kantede Mammutbord fra ikea i blå og tilhørende stol i lyserød .. så kunne vi ikke dy os og med i vognen røg en grøn taburet  ... men det er hvad hun har ..

hun er fra jan 2010

Anmeld

25. april 2011

B&J

Bshizzle skriver:

Lucas var vist 2 (+) år da han fik hans..
- Billedet er gammelt..

Men han brugte/bruger det kun til at lege med biler på... eller nu hvor det pt står i stuen ( da det skal ind på det nye baby-værelse engang ).. så tegner han her inde

Hvor er det super sødt, det er bare svært af finde noget til en lille dreng han elsker af kravle op på ting og især stole men de er for store dem vi har fået der kan side 2 af ham i den

Anmeld

25. april 2011

B&J

serinasmor skriver:

serina fik sine for 2 mdr siden ... hun har selv lært at komme op på stolen .. der gik 10 dage eller så ..

hun har også en havestol af den slags med stof .. den fik hun da hun var 3 mdr fra at blive født ( altså hende farmor)

det er det 4kantede Mammutbord fra ikea i blå og tilhørende stol i lyserød .. så kunne vi ikke dy os og med i vognen røg en grøn taburet  ... men det er hvad hun har ..

hun er fra jan 2010

Vil også vildt gerne have sådan et sæt men det vi har fået er 2nr for stort

Anmeld

25. april 2011

Mama2980

Kan ikke huske hvor gamle mine piger var da de fik deres første sæt Men det her er hvad de har nu. Dina er 2½ og Melike er 5 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.