Hjælp mig med en gave piger.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. april 2011

An&Jo

Jeg har en veninde der lige har foræret mig en sofa som hun havde i overskud, og dermed har hun lige sparet mig for 2000kr her den 1 maj..

Hun vil ikke have noget for den, men fik hende overtalt til at hun skulle have noget, dog forlangte hun at det skulle være noget til hendes 1- årige søn..

Så piger, hjælp mig.. Hvad skal jeg købe til ham som virkelig viser min taknemmelighed overfor moderens gavmildhed?? Prisen er fuldstændig ligegyldig i den her situation.. Jeg er bare glad for at jeg nu kan fuldt ud møblere min nye lejlighed med seng, sofa, service, spisebord osv, for under 4000kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

eElak

det du søger er en god gave til knægten? :-)

et andet forslag er - hvis du har muligheden - at invitere hende på noget spa eller massage, så hun også blev forkælet. 

Anmeld

24. april 2011

An&Jo

KaLee skriver:

det du søger er en god gave til knægten? :-)

et andet forslag er - hvis du har muligheden - at invitere hende på noget spa eller massage, så hun også blev forkælet. 

Ja for det var det hun ville have, men overrvejede også at der skulle være en ting til hende oveni.. så alle forslag er velkomne..

Anmeld

24. april 2011

jydeinden

hmm noget til ham, snakker vi da legetøj, tøj eller hvad snakker vi ?

Anmeld

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilj skriver:

Jeg har en veninde der lige har foræret mig en sofa som hun havde i overskud, og dermed har hun lige sparet mig for 2000kr her den 1 maj..

Hun vil ikke have noget for den, men fik hende overtalt til at hun skulle have noget, dog forlangte hun at det skulle være noget til hendes 1- årige søn..

Så piger, hjælp mig.. Hvad skal jeg købe til ham som virkelig viser min taknemmelighed overfor moderens gavmildhed?? Prisen er fuldstændig ligegyldig i den her situation.. Jeg er bare glad for at jeg nu kan fuldt ud møblere min nye lejlighed med seng, sofa, service, spisebord osv, for under 4000kr

Nu ved jeg ikke hvor i landet du befinder dig, men du kunne evt. invitere hende ud og lave noget sammen med sønnike? 

Anmeld

24. april 2011

Mor010711

En oplevelse for jer alle tre. 

Noget vandland eller lignende.. ved jo ikke lige hvad der ligger i jeres område 

Anmeld

24. april 2011

An&Jo

jydeinden skriver:

hmm noget til ham, snakker vi da legetøj, tøj eller hvad snakker vi ?

jamen er som sagt åben for alle forslag.. om det er tøj, legetøj eller andet er ligemeget..

Anmeld

24. april 2011

An&Jo

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu ved jeg ikke hvor i landet du befinder dig, men du kunne evt. invitere hende ud og lave noget sammen med sønnike? 

Jeg bor i Aalborg så der er jo mange muligheder..

Anmeld

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilj skriver:

Jeg bor i Aalborg så der er jo mange muligheder..

Så er der jo rig mulighed for at lave noget sammen. Babybio, Zoo, etc?

Anmeld

24. april 2011

An&Jo

Mor010711 skriver:

En oplevelse for jer alle tre. 

Noget vandland eller lignende.. ved jo ikke lige hvad der ligger i jeres område 

jaa, men hverken hendes eller min søn kan klare at være i vandet særlig længe før de bliver trætte.. de er kun lige blevet 1 år..

Jeg bor i Aalborg hvis det kan hjælpe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.