første scanning :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. april 2011

vanilla

Først jubii jeg er 3 gangs gravid ... og det er virkeligt noget vi har ønsket os... men men...Var oppe og blive akut scannet i dag på aalborg sygehus.. de var bange for det var en GUL..lægen kiggede lidt og sagde der var to men så ved nærmere eftersyn synes hun den ene var noget mindre end den anden og den nok var gået til.. er der nogen som kan hjælpe mig med lidt svar på om hvis man venter tvillinger om der så godt kan vare størrelseforskel på dem ??? er 6+ så det er meget tideligt i nu .. så hjerteblink på den store men ikke på den mindre.. tror i der stadig er håb for den lille ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

lilledittemor

vanilla skriver:

Først jubii jeg er 3 gangs gravid ... og det er virkeligt noget vi har ønsket os... men men...Var oppe og blive akut scannet i dag på aalborg sygehus.. de var bange for det var en GUL..lægen kiggede lidt og sagde der var to men så ved nærmere eftersyn synes hun den ene var noget mindre end den anden og den nok var gået til.. er der nogen som kan hjælpe mig med lidt svar på om hvis man venter tvillinger om der så godt kan vare størrelseforskel på dem ??? er 6+ så det er meget tideligt i nu .. så hjerteblink på den store men ikke på den mindre.. tror i der stadig er håb for den lille ??

Jeg ved det desværre ikke, men krydser fingre

Anmeld

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

vanilla skriver:

Ingen anelse, men håber på det bedste 

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Jeg håber også på det bedste!! 

Anmeld

24. april 2011

Vial

Til nf var der næsten en cm i forskel på mine. Hvis de er tveæggede, kan de jo være blevet befrugtet på forskellige tidspunkter.

Når det er skrevet, så er der næsten 25 pct risiko for, at den ene tvilling går til tidligt. Det fik jeg oplyst, da jeg så to hjerteblink i 7+0. Derfor fik jeg tid til ny scanning 9+0. Derefter skulle den være forholdsvis sikker.

Når man er 9 fulde uger, så er de vitale ting dannet, og abortrisikoen er meget lav. Når man altid siger 12 uger, så er det fordi, at det kan tage tid inden man aborterer. Langt de fleste aborter er dog gået til før 9+0.

Krydser fingre for, at alt er som det skal være.

Anmeld

24. april 2011

vanilla

Ditte_Marie skriver:

Jeg ved det desværre ikke, men krydser fingre

mamge tak

Anmeld

24. april 2011

vanilla

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ingen anelse, men håber på det bedste 

håber virkelig .. og mange tak

Anmeld

24. april 2011

vanilla

MedRogn skriver:

Jeg håber også på det bedste!! 

dejligt med alle de krydser

Anmeld

24. april 2011

vanilla

KaMa skriver:

Til nf var der næsten en cm i forskel på mine. Hvis de er tveæggede, kan de jo være blevet befrugtet på forskellige tidspunkter.

Når det er skrevet, så er der næsten 25 pct risiko for, at den ene tvilling går til tidligt. Det fik jeg oplyst, da jeg så to hjerteblink i 7+0. Derfor fik jeg tid til ny scanning 9+0. Derefter skulle den være forholdsvis sikker.

Når man er 9 fulde uger, så er de vitale ting dannet, og abortrisikoen er meget lav. Når man altid siger 12 uger, så er det fordi, at det kan tage tid inden man aborterer. Langt de fleste aborter er dog gået til før 9+0.

Krydser fingre for, at alt er som det skal være.

jeg er 6+ i dag .. hvor langt var du da du så hjerteblink på dem begge ?? altaå 7+0 eller 7+5 ??   mine er tveæggede så håber det er fordi de er blevet befrugtet med lidt mellemrum.. blev ikke tilbudt scanning før jeg skulle til nf.. synes der er alt for lang tid til når man er i tvivl om hvor mange man bære på.. der må også være noget risiko

Anmeld

24. april 2011

Vial

vanilla skriver:

jeg er 6+ i dag .. hvor langt var du da du så hjerteblink på dem begge ?? altaå 7+0 eller 7+5 ??   mine er tveæggede så håber det er fordi de er blevet befrugtet med lidt mellemrum.. blev ikke tilbudt scanning før jeg skulle til nf.. synes der er alt for lang tid til når man er i tvivl om hvor mange man bære på.. der må også være noget risiko

Jeg var 7+0. Før kan man ikke forvente hjerteblink. Da slet ikke, hvis den ene er befrugtet endnu senere. Her tæller dagene jo virkelig!

Jeg ville købe en privat scanning, når du er 9+0. Er der to, så kan du med 98 pct sikkerhed regne med at side med en i hver arm 29 uger senere!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.