Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:til min lille søn på 2½ år,....de skal bare være hvide, ikke koste en formue og være lange og smalle...synes så mange af dem er korte og brede og så skiller han jo ad...øv øv...Knus Eva..
petersmor skriver:Jeg har købt en del i Bilka...Det hedder 808..... Det har en god facon og holder rigtig godtHanne
Eva skriver:Ej, jeg har ellers lige været i Bilka(er det ellers aldrig) og der kunne jeg slet ikke finde nogle...øv øv....måske føtex har det samme som Bilka...synes jo snart det er tid til undertrøjer..Knus..og tak..
petersmor skriver:Selv tak.Ja, det var da ærgeligt, jeg køber sjældent andet til Peter.....pga. de gode erfaringer.Knus Hanne
Eva skriver:Det er nemlig det med lige at finde de godt... og NÆGTER at give 250kr for et smart mærkesæt undertøj....bremsespor går ikke lettere af dem...
Astrid P skriver:Jeg har købt nogle til min datter i H&M, jeg tror de kostede 30 kr. Helt almindelige hvide undertrøjer, ikke?Det var selvfølgelig en mindre størrelse end din søn skal bruge, men mon ikke de har dem i hans størrelse også?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128