I har været savnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Hehe..samme her.
Min maskine var dårligt oppe at køre før jeg sad herinde igen

Her var computeren tændt som det første og imens pakkede jeg campingvognen ud mens jeg lige var inde og lure

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

twinboys skriver:

Jo en super skøn tur ...

Iiihhh nu får jeg helt tårer i øjnene hvor sødt...

Hvor langt er det du er nu smukke

Majbritt

Dejligt 

Ja det var mega stort. De vidste jo vi havde mistet. Satte scanningsbilledet på en baby-strikke opskrift og bad hende om hjælp.

Så så hun den da hun hev den op - eller kæresten måtte lige vende den for hende fordi hun var helt forgabt i billedet på bagsiden. Svigerfar sad og ventede pænt på at hun skulle opdage den. 

Hun blev helt stille og så... eeej er det rigtig?? og så VRÆL!!

Det var skide sødt og varmede om hjertet 

Jeg er lidt uenig med scanningerne om hvor længe jeg er henne, men ca. 8 fulde uger henne nu. +/- et par dage. Jeg helder mest til + pga. den dato jeg testede positivt. 

Skal scannes igen Tirsdag på mandens mormors fødselsdag, og så skal vi fortælle den anden Svigerfar og hans kone + resten af svigersiden det i næste weekend. Vi skal nemlig fejre Olles 82 års fødselsdag 

Anmeld

24. april 2011

twinboys skriver:

Ude godt men hjemme bedst...

Vi har været på camping siden fredags i sidste uge og lige kommet hjem igen...

Ville bare sige at jeg har savnet jer...

Majbritt

Hvor var i forresten henne? 

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Dejligt 

Ja det var mega stort. De vidste jo vi havde mistet. Satte scanningsbilledet på en baby-strikke opskrift og bad hende om hjælp.

Så så hun den da hun hev den op - eller kæresten måtte lige vende den for hende fordi hun var helt forgabt i billedet på bagsiden. Svigerfar sad og ventede pænt på at hun skulle opdage den. 

Hun blev helt stille og så... eeej er det rigtig?? og så VRÆL!!

Det var skide sødt og varmede om hjertet 

Jeg er lidt uenig med scanningerne om hvor længe jeg er henne, men ca. 8 fulde uger henne nu. +/- et par dage. Jeg helder mest til + pga. den dato jeg testede positivt. 

Skal scannes igen Tirsdag på mandens mormors fødselsdag, og så skal vi fortælle den anden Svigerfar og hans kone + resten af svigersiden det i næste weekend. Vi skal nemlig fejre Olles 82 års fødselsdag 

nuuuuuuuuuuuuuurh ....

Vi var oppe ved Bjerregård tæt på vores sommerhus for at lære området bedre at kende...

Majbritt

Anmeld

24. april 2011

twinboys skriver:

nuuuuuuuuuuuuuurh ....

Vi var oppe ved Bjerregård tæt på vores sommerhus for at lære området bedre at kende...

Majbritt

Hvor dejligt.  Det er fedt nok man sådan har tid til at udforske et område. Der er sikkert vildt lækkert! 

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor dejligt.  Det er fedt nok man sådan har tid til at udforske et område. Der er sikkert vildt lækkert! 

Jeps

Anmeld

24. april 2011

SussieThyssen

twinboys skriver:

Her var computeren tændt som det første og imens pakkede jeg campingvognen ud mens jeg lige var inde og lure

LOOOL

baby.dk-adicted...det er os

Anmeld

24. april 2011

Kløver

Velkommen hjem, håber i har haft en dejlig tur

Anmeld

24. april 2011

twinny

vi har også savnet dig....

Håber I har haft en skøn tur...

Anmeld

24. april 2011

K&S

twinboys skriver:

Ude godt men hjemme bedst...

Vi har været på camping siden fredags i sidste uge og lige kommet hjem igen...

Ville bare sige at jeg har savnet jer...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.