Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Københavnermor

Er lidt nysgerrig denne søndag, og tankerne kredser om den lille bebs i min mave. Hvis man gerne vil vide kønnet på sit barn skal man så selv betale for en scanning???

Jeg bor i Københavns Kommune hvis det betyder noget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Fru Nielsen

Medmindre du venter til Md scanningen omkring 20ende uge så skal du selv betalt.... Og du kan først få lavet kønsscanning fra uge 14!

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Fru Nielsen skriver:

Medmindre du venter til Md scanningen omkring 20ende uge så skal du selv betalt.... Og du kan først få lavet kønsscanning fra uge 14!

Så man må gerne få det af vide til MD?

Okay, tak for svar! Indtil videre tror jeg godt vi kan vente.. 

Men er også kun 7+3 i dag.. 

Anmeld

24. april 2011

Fru Nielsen

MedRogn skriver:

Så man må gerne få det af vide til MD?

Okay, tak for svar! Indtil videre tror jeg godt vi kan vente.. 

Men er også kun 7+3 i dag.. 

Hvis ellers den lille i maven vil vise sit køn, ja så vil de gerne fortælle det. Du skal bare huske at sige allerede når de begynder at scanne at i gerne vil vide det, så de ved de lige skal holde øje....

Jeg selv har to drenge og ønskede mig bragende en pige, så vi tog til kønsscanning i uge 14 fordi jeg ikke kunne vente....

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Fru Nielsen skriver:

Hvis ellers den lille i maven vil vise sit køn, ja så vil de gerne fortælle det. Du skal bare huske at sige allerede når de begynder at scanne at i gerne vil vide det, så de ved de lige skal holde øje....

Jeg selv har to drenge og ønskede mig bragende en pige, så vi tog til kønsscanning i uge 14 fordi jeg ikke kunne vente....

Ok, det vil jeg lige have i mente så.. Tak!

Ihh, hvor spændende at du venter en lille pige nu.  Tillykke med hende! Kan godt forstå det var svært at vente når ønsket var så højt!!!

Jeg glæder mig til at se hvad der gemmer sig inde i maven på mg!

Anmeld

24. april 2011

Fru Nielsen

MedRogn skriver:

Ok, det vil jeg lige have i mente så.. Tak!

Ihh, hvor spændende at du venter en lille pige nu.  Tillykke med hende! Kan godt forstå det var svært at vente når ønsket var så højt!!!

Jeg glæder mig til at se hvad der gemmer sig inde i maven på mg!

Ja det er fantastisk.... Glæder mig så meget til at få hende ud!!

Bliver spændende hvad der gemmer sig i din mave... Glæder jeg mig til at følge med i!

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Fru Nielsen skriver:

Ja det er fantastisk.... Glæder mig så meget til at få hende ud!!

Bliver spændende hvad der gemmer sig i din mave... Glæder jeg mig til at følge med i!

Jeg lover at jeg skal dele det med jer herinde! Med garanti!

Jeg har også planer om at lægge mavebilleder ind, jeg synes selv det er så hyggeligt at følge med i andres voksende mave. Jeg har taget det første, men vil vente med at lægge dem ind til jeg er længerne henne, så jeg er sikre på at den bliver derinde! 

Anmeld

24. april 2011

Fru Nielsen

MedRogn skriver:

Jeg lover at jeg skal dele det med jer herinde! Med garanti!

Jeg har også planer om at lægge mavebilleder ind, jeg synes selv det er så hyggeligt at følge med i andres voksende mave. Jeg har taget det første, men vil vente med at lægge dem ind til jeg er længerne henne, så jeg er sikre på at den bliver derinde! 

Der er heller ikke noget beder end mavebilleder..... Dem glæder jeg mig til at se!!

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Fru Nielsen skriver:

Der er heller ikke noget beder end mavebilleder..... Dem glæder jeg mig til at se!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.