Hjælp !! :s har fundet noget jeg ikke ved om kan passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Anonym trådstarter

jeg har fundet en masse store seddeler i polske penge.. 6000 polske zloty... og når jeg omregner dette fra polske til danske så giver det cirka 11000 et eller andet...

kan det passe ? er virkelig en skovl til at omregne sådanne ting ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Kief31

Hvis det stadig er zloty de har i Polen passer det, men var der ikke noget med at de fik andre penge?

Anmeld

24. april 2011

Melbek

Det skulle jeg mene det gør

http://valutaomregneren.dk/valutaomregner.htm

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Kief31 skriver:

Hvis det stadig er zloty de har i Polen passer det, men var der ikke noget med at de fik andre penge?

jeg ved det ikke, ved bare at når jeg bruger omregneren på valuta.dk eller sådan noget så står der det hedder polske zloty. hmmm

Anmeld

24. april 2011

Kief31

Nej de har stadig zloty

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Kief31 skriver:

Nej de har stadig zloty

hmmmm.. shit :O

Anmeld

24. april 2011

Louise mortil4

Anonym skriver:

jeg har fundet en masse store seddeler i polske penge.. 6000 polske zloty... og når jeg omregner dette fra polske til danske så giver det cirka 11000 et eller andet...

kan det passe ? er virkelig en skovl til at omregne sådanne ting ???

hvis det er penge du har fundet skal du vel aflevere dem til politiet?? Der er vel nogen der mangler alle de penge så??

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

hvis det er penge du har fundet skal du vel aflevere dem til politiet?? Der er vel nogen der mangler alle de penge så??

jeg har ikke fundet dem på den måde.... fandt dem i min mors gamle pung som hun har givet mig for længe siden men har aldrig tjekket den igennem for synes squ ikke den var noget for mig :s

Anmeld

24. april 2011

eElak

24. april 2011

twinboys

Smiler jeg havde også vundet i lotto troede jeg også med polske sedler... dog troede jeg at der var for 2200kr men snydt blev jeg for det var de udgået sedler...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.