alles egendom?! :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Anonym trådstarter

forstår ikke hvorfor 'mange' folk klapper en på maven efter man er blevet gravid! har været udsat for de bare nusser og piller ?! min mors veninde som jeg ik havde set i mange år (og som jeg heller ikke rigtig har snakket med overhovedet i hele mit liv) kom bare hen til mig hvor jeg lå på sofaen og holdte mig på maven ?!

det gentog hun nogle gange på en aften ? til jer der har været udsat for det sammen? hvad har du/i gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Troldemommi

Jeg tager det helt afslappet, tror bare der er mange der har en svaghed for en gravid mave :-)

de mener jo ikke noget ondt med det :-)

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg tager det helt afslappet, tror bare der er mange der har en svaghed for en gravid mave :-)

de mener jo ikke noget ondt med det :-)

nej det så rigtig nok. Men nogle gange brydes jeg mig desværre ikke om det.

Anmeld

24. april 2011

Maja_4000

Jeg hadede det også .. Den eneste som måtte , var min kæreste :b 

Men alle mulige kom også og rørte ved min .. Til sidst begyndte jeg at sige fra , blev simpelthen så træt af det .. 

Man kan købe bluser hvor der står "hands off" og sådan noget på , hvis det er 

Anmeld

24. april 2011

Mikkel's mor <3

årh ja det bliver man sku trær af i længden, min faster var også sådan nusse nussssse !!! argh. men bad hende lade vær med det, den eneste der skulle have lov var min kæreste, og nu efter fødslen er det ikke blevet bedre, når vi er ude at handle osv skal folk hen og nusse ham..

Anmeld

24. april 2011

Rødhætte

Kender det godt.. Jeg var desværre selv en af typerne der lige skulle røre en gravid mave, MEN efter jeg selv har været gravid gør jeg det ikke længere.. Det er så belastende!

Anmeld

24. april 2011

Louisiana

Nej, ens mave bliver ikke alles ejendom, fordi man er gravid!! Jeg synes det så ubehøvlet bare at rører gravide kvinder på maven, uden først at spørge om lov! Da jeg ventede min søn, var der en pige (hun var ikke en veninde, vi gik bare til psykologi sammen, og havde nogle fælles venner), som hev op i min bluse  

Det er muligt, at man gør det i den bedste mening, og mener det godt, men det gør altså ikke, at det er okay - synes jeg! Man spørger f*ndeme om lov!

Anmeld

24. april 2011

Rockertand

Nu har jeg så aldrig haft mod til det - men man kunne jo prøve meget hurtigt at placere sin egen hånd på den andens mave, hvis MIN mave er offentlig ejendom - så er andres også....he-he, kunne være lidt sjovt at se deres ansigter (er ikke gravid, men kan godt huske de få gange, et mere eller mindre fremmed kvindemenneske har befølt min mave, og jeg bryder mig heller ikke om det). 

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Puha ja, den er klassisk! Jeg kunne ikke døje det de første måneder, for den var jo stadig flad, så det føltes mega åndssvagt, men må indrømme, at nu maven er begyndt at komme gør det mig ikke lige så meget mere.. Men kan godt følge dig

Anmeld

24. april 2011

twinny

Det gør ikk noget for mig, hvis det er min familie som nusser på min mave...  Men min mands familie eller andre skal ikk røre min mave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.