Kæmpe skuffelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. april 2011

TbCp

Igår skulle vi jo til koncert med "De eneste to". Jeg havde glædet mig til den koncert siden vi fik billetterne i julegave, af mine forældre.

Liva var afleveret hos mormor og bedstefar og vi hyggede i løbet af eftermiddagen, med lidt Asti osv.

Koncerten var kl. 21 og kl. 19 besluttede vi at ville finde et sted og spise aftensmad, vi skulle bare lige finde billetterne.

De var bare VÆK!!!

Jeg var sikker på at Carsten havde taget dem med på sit kontor men de var ikke at finge nogen steder... vi rodede hele huset igennem den næste 1 1/2 time uden resultat

Nej hvor var jeg skuffet..... Kunne bare have sat mig ned og vrælet!

Det var ikke så meget koncerten... vi skal nok finde et andet sted at høre dem engang, men jeg er sådan lidt mærkelig og følte at vi skuffede mine forældre, da gaven var fra dem.... og da jeg ligesom havde fået det frem så brølede jeg ellers bare

Skuffelser er jeg bare dårlig til at håndtere, både at jeg selv bliver skuffet men også at jeg skuffer andre....

Øv øv øv!!!! hvor var det bare surt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Milka

åh nej !!!  

kan godt forstå du er skuffet!

tog engang fejl af datoen til en udsolgt nephew koncert og troppede op glad dagen efter med billet i hånd. der var helt tomt. 

men det er noget andet når billetterne var en gave 

skød i skylden på hinanden??

Anmeld

24. april 2011

TbCp

Milka skriver:

åh nej !!!  

kan godt forstå du er skuffet!

tog engang fejl af datoen til en udsolgt nephew koncert og troppede op glad dagen efter med billet i hånd. der var helt tomt. 

men det er noget andet når billetterne var en gave 

skød i skylden på hinanden??

Ja det er netop fordi det er en gave

Nej, vi blev enige om at det var pisse ærgeligt, men det kunne jo være os begge der havde forlagt dem...

Anmeld

24. april 2011

AnneBJ

Årh hvor ærgerligt Tina!

Jeg er heller ikke skidegod til skuffelser, det er en svær følelse af håndtere!!

Håber I havde en dejlig lørdag aften trods alt!!

Anmeld

24. april 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Igår skulle vi jo til koncert med "De eneste to". Jeg havde glædet mig til den koncert siden vi fik billetterne i julegave, af mine forældre.

Liva var afleveret hos mormor og bedstefar og vi hyggede i løbet af eftermiddagen, med lidt Asti osv.

Koncerten var kl. 21 og kl. 19 besluttede vi at ville finde et sted og spise aftensmad, vi skulle bare lige finde billetterne.

De var bare VÆK!!!

Jeg var sikker på at Carsten havde taget dem med på sit kontor men de var ikke at finge nogen steder... vi rodede hele huset igennem den næste 1 1/2 time uden resultat

Nej hvor var jeg skuffet..... Kunne bare have sat mig ned og vrælet!

Det var ikke så meget koncerten... vi skal nok finde et andet sted at høre dem engang, men jeg er sådan lidt mærkelig og følte at vi skuffede mine forældre, da gaven var fra dem.... og da jeg ligesom havde fået det frem så brølede jeg ellers bare

Skuffelser er jeg bare dårlig til at håndtere, både at jeg selv bliver skuffet men også at jeg skuffer andre....

Øv øv øv!!!! hvor var det bare surt!

Århh ØV mand! Sikke træls!

Sender sgu lige en trøstende krammer. Jeg er heller ikke selv for god til skuffelser hverken den ene eller den anden vej

Anmeld

24. april 2011

Barbamama

Ej hold kæft hvor surt. Jeg HAVDE sgu sat mig ned og tudet. I lang tid. Det kan jeg sgu godt forstå du er ked af.

Anmeld

24. april 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Årh hvor ærgerligt Tina!

Jeg er heller ikke skidegod til skuffelser, det er en svær følelse af håndtere!!

Håber I havde en dejlig lørdag aften trods alt!!

Den blev sgu lidt trist, jeg kunne bare slet ikke finde humøret igen. Så vi gik på tanken, købte lidt slik og hjem og se lidt serie... så ikke ligefrem som planlagt...

Anmeld

24. april 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Århh ØV mand! Sikke træls!

Sender sgu lige en trøstende krammer. Jeg er heller ikke selv for god til skuffelser hverken den ene eller den anden vej

Tak

Anmeld

24. april 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ej hold kæft hvor surt. Jeg HAVDE sgu sat mig ned og tudet. I lang tid. Det kan jeg sgu godt forstå du er ked af.

Det endte jeg så også med at gøre... men det var mest fordi jeg havde det så skidt med at det var en gave fra mine forældre

Anmeld

24. april 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Det endte jeg så også med at gøre... men det var mest fordi jeg havde det så skidt med at det var en gave fra mine forældre

Ja det er der ikke noget at sige til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.