Hvor hurtigt lykkedes det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid tog det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.567 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Mellepige

Hej piger

Jeg ville hører jer, der har været i fertiletesbehandling, hvor lang tid der gik før det lykkeds jer at blive gravide. I må megtet gerne skrive hvilken behandling i har været i, hvis i vil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Faith

Jeg har stemt mere end 1 år. Vi forsøgte selv i 6 måneder før vi kom i behandling. Derefter tog det halvandet år med 5 mikroinsiminationsforsøg. Det 5. forsøg resulterede i vores dejlige tvillingedrenge. En lang proces, men værd at vente på!

Anmeld

24. april 2011

modesty

10 måneder i behandling. Startede april 2010, testede positiv februar 2011 :-)

IVF, to hormonbehandlinger med frisk ÆO, to ÆO med fryseæg. Det lykkedes på et fryseæg :-)

Anmeld

24. april 2011

Camille

Hej, vi er ved den første ICSI behandling. Vi er igennem denne behandling da min kæreste er steriliseret, og kunne ikke refertiliseres . Men vi valgte at gå til de private IVF-syd, og har fået en kanon behandling. Allerede 5 dage efter første samtale, var vi i gang. Ja ingen ventetid. Jeg fik den korte homonbehandling og fik 3 fryseæg og 2 op. Vi fejler begge ikke noget, og ved ikke om det er derfor at vi idag står med en positiv graviditetstest . Alt er selvfølgelig relativt de føreste 3 måneder, men man må sige at selve behandlingen lykkedes.

Jeg ønsker Jer alt held og lykke, og håber ikke det tager for lang tid. . . Det er ikke rart at ønsket om at få et barn, kan være så svært at realiseret.

Anmeld

24. april 2011

Nessie

Vi fik 3 ICSI forsøg. Første og sidste gang var der æg til fryseren.

Blev gravid på første fryseæg, men havde en MA i uge 12. Blev gravid på 3. forsøg med  friske æg, sidste "portion" fryseæg blev sat op i efteråret, men blev desværre ikke til noget.

Selve behandlingen har varet fra efteråret 2006 til graviditet i februar 2009. Fik en dreng i oktober 2009

sidste ÆO var oktober 2010

Anmeld

24. april 2011

dorthemus

Jeg blev gravid i 1. inseminationsforsøg med donorsæd

Anmeld

24. april 2011

Wimmie

Vi har været i IVF/ ICSI-behandling og jeg fik hormoner i ca 1 måned før jeg fik taget æg ud. 1 fint æg blev sat op og 2 fine røg i fryseren. 16 dage efter testede jeg positiv og er nu i 6. uge - så nu skal barnet bare holde godt fast.

Som Camille siger, så kan man jo aldrig vide de første par måneder, men selve behandlingen var en stor succes hos os. Det har vist sig at lige så infertil som min mand er, lige så "superfertil" er jeg

Anmeld

25. april 2011

BabyNilas

jeg stemte 4-6 mdr

Vi havde selv prøvet i 2 år. Da vi kom i behandling i nov 2009 fik vi et IVF forsøg. jan 2010 fik vi forsøg med fryseæg og feb 2010 IVF forsøg igen som gav os vores lille søn som kom til verdenen nov 2010

Anmeld

25. april 2011

AndreasMor84

Over 1 år.. det tog 1 år og 7 mdr. inden det lykkedes da jeg har pco..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.