Det trækker tænder ud det her... Lidt hjælp tøser???...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. april 2011

ønskebørn74

Blev jeres smerter efter ÆU stærkere inden de gik væk???

Synes det er slemt idag... Og pisse surt når nu det ikke blev til noget......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Lisbeth1985

Mine gjorde Men efter en uges tid var de næsten helt væk..

Hvis du har det rigtig slemt, skal du måske overveje at ringe til lægen?

Anmeld

24. april 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Blev jeres smerter efter ÆU stærkere inden de gik væk???

Synes det er slemt idag... Og pisse surt når nu det ikke blev til noget......

Jeg havde kun smerte på dagen. Så det kan jeg ikke sige så meget om.

Håber det snart går over, ellers ring til klinikken, har de ikke et nød nr du kan ringe på??

Anmeld

24. april 2011

Wimmie

Ja, mine var værst på dagen og så trappede det lige så stille ned og blussede op igen omkring 4. dagen og 5.dagen hvorefter det blev lidt bedre igen.

Anmeld

25. april 2011

ønskebørn74

1000 tak for svar alle sammen!!!

Lene

Anmeld

25. april 2011

nielsen80

svarer lige lidt sent....men jeg havde smerter i cirka en uge efter. Tænker om du måske kan tage nogle lidt stærkere smertestillende, hvis det bliver for slemt?

Puha føler med dig, smerten kan man jo sagtens klare, hvis man ved at der er mulighed for en bebs. Det må være noget hårdere under dine omstændigheder.

Det MÅ bare være din tur til en helt igennem positiv oplevelse nu!!!!!!! Så nu bliver der uskrevet valg, behandling bliver igen gratis med tilbagevirkende kraft(så vi får pengene igen), du kommer hurtigt i gang igen, bliver gravid med de dejligeste tvillinger og har en total ukompliceret graviditet. Synes det lyder som en plan. Spøg til side - jeg håber virkelig, at du snart står med de tp streger - næsten mere end hvad jeg gør for mig selv, for du har bare ventet længere og været mere igennem end nogle bør overhovedet!!!!

Anmeld

25. april 2011

AnneH

nielsen80 skriver:

jeg håber virkelig, at du snart står med de tp streger - næsten mere end hvad jeg gør for mig selv, for du har bare ventet længere og været mere igennem end nogle bør overhovedet!!!!

Sådan tænker jeg også.

Anmeld

25. april 2011

ønskebørn74

jeg håber virkelig, at du snart står med de tp streger - næsten mere end hvad jeg gør for mig selv, for du har bare ventet længere og været mere igennem end nogle bør overhovedet!!!!

Er vildt rørt... Snøft...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.