Blødninger 7 uger henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2011

katja26

I går tog jeg på sygehuset igen og blev scannet for anden gang, fordi jeg blødte igen. Sidste scanning viste sig til at være fin, og der var hjerteblink, men hun mente ikke jeg er mere end de 6-7 uger henne . igår blødte jeg rigtig meget med kraftige mens smerter, men scanningen viste igen hjerteblink og fosteret sad hvor det skulle.... hun ku se jeg blødte bag livmoderen men der var ikk noget inde ved forsteret Hvordan kan det være jeg så bløder så meget, bløder stadig idag og det er nærmest menstruations agtigt, har en lille smule mave smerte lige som når man får sin mens. men kan det virkelig være muligt at jeg har min menstration selvom jeg er gravid har jo ikk blødt i 7 uger ? eller må jeg se det i øjnene at det er en abort der er igang, selvom det lille pus derinde stadig lever og er hvor det skal være? Vil bare gerne høre om der er andre der har prøvet ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Zibi_84

Min veninde fik en SA for nogle måneder siden, i uge 6. men der kunne de se på den første scanning(midt i at hun blødte) at der intet hjerteblink var, og hendes foster var dødt i uge 5. Så det kunne måske godt være mens. på trods af graviditet? Synes der er mange herinde som har blødt en del, og alligevel har fosteret det fint. Krydser i hvertfald finger for at det er som det skal være Mvh. Zibi

Anmeld

24. april 2011

katja26

Zibi_84 skriver:

Min veninde fik en SA for nogle måneder siden, i uge 6. men der kunne de se på den første scanning(midt i at hun blødte) at der intet hjerteblink var, og hendes foster var dødt i uge 5. Så det kunne måske godt være mens. på trods af graviditet? Synes der er mange herinde som har blødt en del, og alligevel har fosteret det fint. Krydser i hvertfald finger for at det er som det skal være Mvh. Zibi

Tak for svar er bare så nervøs for der noget galt

Anmeld

24. april 2011

Zibi_84

Det ka jeg virkelig godt forstå, synes bare det lyder ret lovende, når du har set hjerteblink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.