Klokken er knapt 05:00 men se lige hvad jeg har lavet :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2011

mariamiss6

jeps klokken er edderbankemig møghamrende alt for mange

MEN jeg har lovet at komme og hjælpe min veninde i deres have imorgen. Og hendes mand hjælper så genboen med nyt køkken (genboens mand lægger så til gengæld fliser i min venindes have). Og der blev snakket om en kage jeg havde lavet til påskefrokost i familiens skød igår, som jeg gav resterne af til min venindes mand. 
Nåh, men vi kom altså frem til (mændene med julelys i øjnene) at jeg skulle have en kage med idag, til det arbejdende folk, os...

Jeg har lavet en kydderkage (AMO) med creame cheese frosting (den er der ikke billeder af endnu, fordi jeg ikke har puttet pynt på den endnu), og hele aftenen idag, har jeg så brugt på at sidde og lave de skønneste blomster... Jeg er selv MEGET stolt af dem, så i har bare at rose dem til skyerne

På billederne ses der tydeligt små pletter af flormelis, det ses altså ikke virkeligheden, kun lidt på de lilla blomster... så det må være noget med blitzen tror jeg

Anyways, jeg orker simpelthen ikke pynte kagen lige nu, så det må jeg gøre imorgen, inden jeg skal ud af døren med den.

MEN jeg kan ikke vente med at vise mine blomster frem, så må i få den færdige kage imorgen :D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

CamillaSoefelt

Kæft hvor er de FLOTTE:-)!!!!

Anmeld

24. april 2011

Rikke S

Super flotte

Anmeld

24. april 2011

NinaNymannMadsen

super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.