.. skriver:
Hvorfor fanden er det at folk jeg møder skal være negative imod mig, bare fordi jeg lever efter reglerne!
Jeg er gravid og jeg har droppet makeup, parfume og alle de madvarer man ikke må spise, jeg spiser det der er godt for mit barn og mig og jeg tager det kosttilskud jeg skal have. Jeg hverken ryger, drikker eller går i solarie.
Men hvorfor fanden skal jeg dog høre for det! Hvorfor fanden bliver jeg ikke rost for at gå op i regler og vil mit barn det bedste.
Hende svigerinden jeg har som farver hår, ryger og går med tonsvis af makeup samt spiser usund og nok heller ikke tager Gravitamin, bæller cola og energidrikke dagen lang, nej hun skal sandelig ikke høre noget for hendes opførsel,
Jeg er så træt af folk der siger til mig at jeg er den eneste de kender der lever mit liv efter det jeg har læst.
For helvede hvor er jeg dog sur over det her, hvorfor fanden skal jeg straffes for at følge "reglerne".
Ja som emnet lyder, jeg skulle lige brokke mig lidt.
Jeg har fandeme tænkt mig at give mit barn de bedste levevilkår, hvis jeg får at vide at jeg ikke må drikke cola eller bruge makeup fordi det er dårligt for mit ufødte barn så stopper jeg selvfølgelig med det, det er da ren logik og det eneste fornuftige at gøre.... ifølge mig!
Når han er blevet født den lille skal han da have lov til at udforske verden på egen hånd, han må da have lov til at røre, føle, smage, kigge så tosset han vil, men når han er inde i min mave er det mig der bestemmer.
MVH en knotten Kusuma
stik dem fingeren, gør som du har lyst til og vær stolt af det. du gør jo det bedste du kan og jeg dyntes det er FLOT
DU viser ansvarlighed og du viser at dine behov ikke er første prioritet, din svigerinde kan måske ikke finde ud af at hun måske burde gøre det samme...
vær stolt af at du gør en forskel.. jeg syntes det er SEJT