Dreng? Pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Isabeau

Syns´ det er "værre" her 2. gang, jeg er gravid...? Mener...; jeg er så utålmodig, virkelig! Mine bryster er ved og springe, jeg spiser hele tiden for at undgå kvalme (har fundet ud af, det hjælper at spise for at undgå ) Heldigvis har jeg overhovedet ingen trang til søde sager denne gang, men mere friske ting; appelsiner, jordbær og lign. Lidt sure ting Ja, okay, og så Piratos

Har bestilt tid til en kønsscanning, så jeg kan få at vide, hvad kønnet er, og endvidere bestilt tid til en 3D scanning, fik jeg også sidst

Den kinesiske kalender sagde sidst, at jeg fik en pige, og den havde ret. Denne gang siger den, det blir´ en dreng...? Er så spændt!

Lidt fra mig Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

lilledittemor

Hvordan kiggede du på en kinesisk kalender?

jeg kan slet ikke vente med at se hvilket køn det bliver - ønsker os så højt at det er en lille dreng

Anmeld

23. april 2011

Isabeau

jeg kan slet ikke vente med at se hvilket køn det bliver - ønsker os så højt at det er en lille dreng

Google den, ellers er det bare og se hvad måned, undfangelsen er sket og hvad alder du havde på daværende tidspunkt

Her siger min at jeg skal ha´ en dreng

Anmeld

23. april 2011

Isabeau

Ditte_Marie skriver:

http://www.min-mave.dk/vaerktoejer/kinesisk-kalender.htm

Anmeld

23. april 2011

lilledittemor

Isabeau skriver:

http://www.min-mave.dk/vaerktoejer/kinesisk-kalender.htm

Den siger at jeg skal have en pige... hmm

Anmeld

23. april 2011

Isabeau

Ditte_Marie skriver:

Den siger at jeg skal have en pige... hmm

Nogle siger, den passer - andre gør ikke...? Nu må vi se - har termin næsten samtidig, dig og mig jeg skal først til læge onsdag, men der skulle jeg gerne være i uge 9 eller 10 med termin d. 3. dec., hvis jeg har regnet rigtigt?

Tillykke  

Anmeld

23. april 2011

132319

Jeg havde to fuldstændig ens graviditeter med undtagelse af hvilken uge jeg fødte i (34+1 og 36+6) og jeg har en af hvert køn 

Derudover gættede den kinesiske kalender kun rigtigt første gang 

Anmeld

23. april 2011

lilledittemor

Isabeau skriver:

Nogle siger, den passer - andre gør ikke...? Nu må vi se - har termin næsten samtidig, dig og mig jeg skal først til læge onsdag, men der skulle jeg gerne være i uge 9 eller 10 med termin d. 3. dec., hvis jeg har regnet rigtigt?

Tillykke  

Ej - jeg håber faktisk lidt at den ikke har ret, men hvis den nu har, så er der "jo ikke noget at gøre ved det"

Jeg har heller ikke været til lægen endnu, men hvad jeg selv har regnet, så har jeg termin d. 26.12.

Tillykke selv

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

Her anden gang sagde den kinesiske kalender rigtig.. 

Anmeld

24. april 2011

twinny

Her gættede den kinesiske kalender ikk rigtigt....  Den sagde pige og det er to drenge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.