Der er ro, og jeg nyder det.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2011

An&Jo

Ja sorry to say, men efter at have haft en syg søn siden onsdag som ikke har sovet, spist eller gjort andet end at hænge på mig.. Så nyder jeg altså lige nu at han ligger inde i sin seng og sover sødt.. Det eneste jeg har det dårligt med er at jeg ved han kun sover fordi han har fået noget beroligende.. Men det var vagtlægens beordring da det også kunne tage kløen..

Er det helt forkert at nyde han sover når nu det er på grund af penicillinen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Nej det synes jeg ikke, for det er jo også for hans skyld, nyd du det bare og lad dine batterier op igen..

Anmeld

23. april 2011

An&Jo

MaleneS2011baby<3 skriver:

Nej det synes jeg ikke, for det er jo også for hans skyld, nyd du det bare og lad dine batterier op igen..

du kan tro mine batterier bliver ladt op.. Jeg ligger og daser, og nyder at have ro her om aftenen for første gang siden i onsdags..

Anmeld

23. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Super og det har du jo brug for min en syg lille dreng.. Så, så længe du er der når han har brug for det, så er det jo godt..

Anmeld

23. april 2011

ESV

Tænk på hvor godt han har af at få noget ordentlig søvn. Der er intet at have det skidt over, i får begge en god nats søvn og er klar til en ny dag imorgen, det er da win win!!

Jeg kunne forstå du havde det skidt med det hvis det var en vane han skulle have lidt panodil for at sove men fordi han får lidt fordi han er sløj og skidt tilpas kan jeg slet ikke se problemet i, faktisk syntes jeg det er bedre end at i begge bliver ved med at kører på pumperne...

Nyd du din aften!!

Anmeld

23. april 2011

An&Jo

MaleneS2011baby<3 skriver:

Super og det har du jo brug for min en syg lille dreng.. Så, så længe du er der når han har brug for det, så er det jo godt..

Jeg er der altid for ham, men jeg er også alene med ham så der er jo kun mig..

Meeen en flaske rødvin havde ikke gjort noget.. godt jeg ikke har en på lager.. Det er unfair at man som mor ikke må blive beroliget engang imellem selvom ungerne er hjemme.. LOL

Anmeld

23. april 2011

An&Jo

ESV skriver:

Tænk på hvor godt han har af at få noget ordentlig søvn. Der er intet at have det skidt over, i får begge en god nats søvn og er klar til en ny dag imorgen, det er da win win!!

Jeg kunne forstå du havde det skidt med det hvis det var en vane han skulle have lidt panodil for at sove men fordi han får lidt fordi han er sløj og skidt tilpas kan jeg slet ikke se problemet i, faktisk syntes jeg det er bedre end at i begge bliver ved med at kører på pumperne...

Nyd du din aften!!

desværre er det jo ikke kun panodil han har fået idag.. det er penicillin mod MØB noget beroligende på grund af kløende skoldkopper, og panodil på samme tid..

Men var ved vagtlægen med ham idag, og han skal have panodil 4 gange om dagen, og de andre ting 2 gange om dagen.. så nok derfor jeg har det lidt dårligt med det.. Føler jo han skal dopes..

jeg hopper også snart i seng så jeg kan sove lidt imens han sover.. For det er dælme længe at gå sådan i knap 4 dage.. for det startede jo onsdag morgen..

Anmeld

23. april 2011

ESV

mortilj skriver:

desværre er det jo ikke kun panodil han har fået idag.. det er penicillin mod MØB noget beroligende på grund af kløende skoldkopper, og panodil på samme tid..

Men var ved vagtlægen med ham idag, og han skal have panodil 4 gange om dagen, og de andre ting 2 gange om dagen.. så nok derfor jeg har det lidt dårligt med det.. Føler jo han skal dopes..

jeg hopper også snart i seng så jeg kan sove lidt imens han sover.. For det er dælme længe at gå sådan i knap 4 dage.. for det startede jo onsdag morgen..

Og det er jo også derfor du ikke skal have det skidt med det, det er jo ikke fordi din første og eneste løsning har været at give ham medicin, men du må stole på lægen og håbe det betyder han hurtigt er sig selv igen!! Sov rigtig godt, det lyder tiltrængt...

Anmeld

23. april 2011

An&Jo

ESV skriver:

Og det er jo også derfor du ikke skal have det skidt med det, det er jo ikke fordi din første og eneste løsning har været at give ham medicin, men du må stole på lægen og håbe det betyder han hurtigt er sig selv igen!! Sov rigtig godt, det lyder tiltrængt...

ja det er rigtigt.. Man skal stole på lægerne og det gør jeg også, blindt endda.. ved også det er det rigtige, og så snart hans MØB penicillin begynder at virke så er jeg sikker på at han er sig selv igen, skoldkopper eller ej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.