Dagcreme og øjencreme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Vi bruger også Aderma til begge børn, de bliver smurt fra top til tå hver morgen og aften. Ja, den creme er faktisk rigtig god.....gad vide om den er okay i ansigtet, altså som en almindelig ansigtscreme!?!!??!
Men hvad med rynkerne, det skal jeg jo snart til at tænke på, da jeg nærmer mig de 30...!?!?!?

Tror faktisk det er noget af det bedste...da det er lavet til sart hud...og ang. vores SMUKKE SMILE-rynker, så tror jeg det er hip som hap...jeg elsker mine streger og smilerynker, de har alle en historie, der fortæller om mit liv og mine oplevelser...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Tak for alle jeres svar 60.png

SÅ har jeg fået handlet cremer - en dagcreme fra Avéne og en øjencreme fra Avéne. Det hele kostede 250.- kr på apoteket.

Eva: Det er det samme firma, som laver Aderma og Avéne, men da Aderma er mest beregnet til børn og problemhud, kan man godt få meget fedtet hud og bumser, hvis vi voksne bruger det. Så ved du det 60.png

De cremer jeg købte er der ingen "grimme" ting i. Hun anbefalede klart at man, i min alder (snart 30), anvendte øjencreme for at undgå for mange rynker.

Så rådet er hermed givet videre 60.png

Lone - som også lige fik købt en ny mascara 60.png

TUSIND tak for de rigtig gode råd...ja, bumser har jeg aldrig haft, så det skal jeg da ikke til nu...må ud og se på cremer...

Anmeld

29. oktober 2008

lonemus

Astrid P skriver:

Hej Lone
Det lyder spændende, jeg var selv på apoteket igår for at finde en creme uden parabener... Men der var Methylparaben i alle dem jeg tjekkede. Er du sikker på der ikke er noget i? For så vil jeg sørme da ned og hente sådan en creme! Gider du ikke lige at dobbelttjekke den der indholdsbeskrivelse, så er du en sveske?

KH Astrid

Hej Astrid 60.png

Åh, jeg har smidt æskerne ud i skraldespanden - og min datter har lige kastet op i køkkenvasken, så der ligger rester i skraldespanden nu....så den har jeg altså ikke lyst til at gennemrode....håber du forstår

Men jeg kiggede lige hurtigt på den inden jeg smed den ud, og jeg faldt nu ikke over nogle parabener! Hun sagde også på apoteket, at den ikke indeholdt noget, den var ikke testet på dyr og den var baseret på noget kildevand - altså ikke alm, kildevand, men lige som Aderma er baseret på noget havre-ekstrakt!!

Men du må hellere lige spørge en ekstra gang på apoteket...til mig sagde de der intet var i og der var ikke noget der lige faldt mig i øjnene i indlægssedlen.

Håber du kunne bruge det til lidt .)

Lone

Anmeld

29. oktober 2008

Astrid P

WADX, det kan jeg sgu godt forstå du ikke gider rode i, det er helt okay! Jeg tjekker på apoteket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.