At undersøge sine bryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

Mathilde

Er der nogen der ved hvordan man gør det og hvordan man mærker om noget føles forkert?
Jeg undrer mig lidt over at mit ene bryst er blevet større end det andet og virker også tungere Begge mine bryster er til tider også ret ømme, hvilket undrer mig. Jeg ved ikke om noget af det jeg nævner kan være tegn på at der er noget galt, men ville lige høre jer om det er noget i kender til...

Kram fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Tullebobs

Hej Mathilde

Her er et link til kræftens bekæmpelses hjemmeside, om hvordan man gør: cancer.dk/alt+om+kraeft/fakta+om+kraeft/selvundersogelse/brystet.asp

Men jeg tror ikke, at det er usædvanligt fx at ens bryster er ømme (kan fx være omkring ægløsning). Og hvis det forekommer i begge bryster på samme tid, så er der endnu mindre grund til bekymring, sagde min læge engang til mig.

Nu ved jeg jo, at I prøver at lave en bebs, og jeg tænker om du kan være gravid, og det så er derfor, at dit ene bryste er større end det andet. Bryster gør nemlig mange mærkelige ting, når man er gravid

God selvundersøgelse

Kh fra Trine

Anmeld

29. oktober 2008

Mathilde

Tullebobs skriver:

Hej Mathilde

Her er et link til kræftens bekæmpelses hjemmeside, om hvordan man gør: cancer.dk/alt+om+kraeft/fakta+om+kraeft/selvundersogelse/brystet.asp

Men jeg tror ikke, at det er usædvanligt fx at ens bryster er ømme (kan fx være omkring ægløsning). Og hvis det forekommer i begge bryster på samme tid, så er der endnu mindre grund til bekymring, sagde min læge engang til mig.

Nu ved jeg jo, at I prøver at lave en bebs, og jeg tænker om du kan være gravid, og det så er derfor, at dit ene bryste er større end det andet. Bryster gør nemlig mange mærkelige ting, når man er gravid

God selvundersøgelse

Kh fra Trine

Hej Trine

Mange tak for dit svar og tak for linket
Jeg ved at jeg ikke har ægløsning, for det havde jeg for 9-10 dage siden ifølge æl-test, ¨så det kan ikke være det der giver mig ømme bryster...
Altså der er da mulighed for at jeg kan være gravid, da vi havde sex mens jeg havde ægløsning, men jeg tror det ikke...

Min mormor har haft brystkræft, så derfor er jeg måske mere opmærksom og burde være bedre til at undersøge mig selv.

Kram fra Mathilde

Anmeld

29. oktober 2008

MorCamilla

Hej Mahtilde..

Kan se du har fået "vejledningen" til hvordan man gør, jeg vil bare lige tilføje en lille ting.. Hvis du er det mindste i tvivl, så kontakt lægen, og evt få ham til at undersøge dig ind i mellem, især når det ligger i familien...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.