Hvor drenget tøj får jeres piger på? (vis gerne billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Henri84

Hvor drenget tøj kan i finde på at give jeres piger på??

Elias er lige ved at vokse ud af en masse bluser, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal gemme til Alberte og hvad jeg skal sælge

Jeg tænker tit at det vil jeg i hvert fald ikke give hende på, men så kom jeg til at tænke på, at når hun kan passe det, så har hun længere hår og vil ligne en pige mere og så tænker jeg om hun måske alligevel kunne blive sød i noget af det
Vi bare heller ikke gemme det hvis det bare kommer til at ligge og samle støv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

foto på lærred

Jeg har godt nok ikke en dreng, men tænker jeg lige ville svare alligevel for at oppe dit indlæg.

Jeg synes sagtens at langt de fleste bukser f.eks kan gå til begge køn. F.eks cowboybukser eller fløjelsbukser osv.

Jeg arvede en del drengetøj fra min søster, men må indrømme at vi faktisk næsten aldrig fik brugt noget af det til vores pige. En del af bluserne brugte vi som ekstra tøj/skiftetøj til børnehaven.

Men der er jo også en del som er mere unisex f.eks hummel eller lign. som jeg tænker at begge køn sagtens kan have på. Selvfølgelig kan alt bruges, men min egen erfaring er, at det gjorde det bare ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.