Jeg vil gerne gøre noget sødt for min søster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Chraz

hej piger

Ja, som overskriften lyder vil jeg virkelig gerne forkæle min søster i et par timer. Jeg vil gerne gøre noget for hende fordi hun bare altid er der for en lige meget hvad. Hun har faktisk ingen fritid fordi hun altid tænker på andre først og hun har haft det meget hårdt til tider. Og nu synes jeg bare at det er HENDES tur til at blive tænkt på og gjort noget for. 

Så jeg ville høre om i har nogle gode forslag til hvad jeg kunne gøre for hende? Det skal ikke foregå hos hende eller mig selv. Det skal være noget hvor vi kommer ud i stedet for at sidde i en sofa og drikke kaffe, og det må gerne være til en rimelig pris hvis det skal koste noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Phoenix

Hvad med at give hende en tur hos en massør eller noget andet wellness ?

Eller en aften med fx stand-up, koncert, spise ude eller andet kulturelt, hvor I begge kan koble hjernen lidt fra og bare lade jer underholde

Anmeld

23. april 2011

Chraz

Phoenix skriver:

Hvad med at give hende en tur hos en massør eller noget andet wellness ?

Eller en aften med fx stand-up, koncert, spise ude eller andet kulturelt, hvor I begge kan koble hjernen lidt fra og bare lade jer underholde

Havde også selv tænkt på noget welness hvis man kan finde det til en ordentlig pris. Men hvis man ikke kan kunne det være rart med nogle billige alternativer

Anmeld

23. april 2011

Janni.

I dette gode vejr vil jeg da pakke en god madkurv og tage ud i det fri. Hvad kan være bedre end at komme ud og nyde den danske natur? 

Anmeld

23. april 2011

Phoenix

Ellers hvad med en ansigtsbehanling eller manicure. Hvis man får elev-behandlingerne er det billigere

Eller en prøvetime i yoga  

Anmeld

23. april 2011

Chraz

Janni. skriver:

I dette gode vejr vil jeg da pakke en god madkurv og tage ud i det fri. Hvad kan være bedre end at komme ud og nyde den danske natur? 

Årh ja det var også en god ide Synes i hvertfald bare hun skal forkæles. Havde også tænkt på at snakke med hendes kæreste og aftale med ham jeg passede deres børn og så kunne de tage på picnic eller noget så de kunne få lidt tid sammen

Anmeld

23. april 2011

Phoenix

Janni. skriver:

Ja, det er da en oplagt ide mens vejret er så godt  Og så lave noget mad hun er specielt glad for fx ?

Anmeld

23. april 2011

L.J.L

En gang pedicure nu når det snart er tid til at lufte sine tæer og en god frokost i byen

Anmeld

23. april 2011

Chraz

Phoenix skriver:

Ja, det er da en oplagt ide mens vejret er så godt  Og så lave noget mad hun er specielt glad for fx ?

Ja de var en god ide  

Anmeld

23. april 2011

Janni.

Chraz skriver:

Årh ja det var også en god ide Synes i hvertfald bare hun skal forkæles. Havde også tænkt på at snakke med hendes kæreste og aftale med ham jeg passede deres børn og så kunne de tage på picnic eller noget så de kunne få lidt tid sammen

Altså vi har f.eks planer om at når vores søn bliver noget ældre, så skal han passes et par timer. Og så skal vi ud og spise - og bagefter i biografen og se en fed film. Det er dog langt ude i fremtiden. Han er kun 6 uger men er glad bare ved tanken. 

Du kunne evt også købe den pakke der giver 2 billetter til biografen og tilbyde at passer børnene imens. Det har vi givet min søster i sin tid og passede min niece imens, ej hvor de nød det - og levede "højt" på den aften længe efter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.