Gucci til børn i danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.491 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Mor til Mike

Hvorfor er det man hverken kan få chanel eller gucci til børn i Danmark? Synes simpelthen deres små dragter til spædbørn er så sindssyg flotte, men det bare en lang tur til new york for at få fat i det synes jeg :/ Er det fuldstændig umuligt at få mærkevarer til spædbørn og børn i Danmark?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Lullaby

Misselbek skriver:

Hvorfor er det man hverken kan få chanel eller gucci til børn i Danmark? Synes simpelthen deres små dragter til spædbørn er så sindssyg flotte, men det bare en lang tur til new york for at få fat i det synes jeg :/ Er det fuldstændig umuligt at få mærkevarer til spædbørn og børn i Danmark?

Har du prøvet ebay?

Anmeld

23. april 2011

Tulle28

Hmm Gucci har da en webshop - kan man ikke købe dér, selvom vi bor i DK?

Anmeld

23. april 2011

sarahb

Burberry er der i hvert tilfælde, gucci plejede at hve et udvalg i gucci butikken men ved ikk om de stadig har..

Anmeld

23. april 2011

Mor til Mike

Lullaby skriver:

Har du prøvet ebay?

Jeps, kan intet finde s:

Anmeld

23. april 2011

Mor til Mike

Tulle28 skriver:

Hmm Gucci har da en webshop - kan man ikke købe dér, selvom vi bor i DK?

Det jo det jeg ikke rigtig ved, synes ikke jeg kan finde hvor langt de vil sende s: 

Anmeld

23. april 2011

Mor til Mike

sarahb skriver:

Burberry er der i hvert tilfælde, gucci plejede at hve et udvalg i gucci butikken men ved ikk om de stadig har..

Burberry KBH? Nope de har ikke længere i Gucci butikken. Det mere tasker og dametøj s:

Anmeld

23. april 2011

Cris

Har de ikke noget i Illum? Jeg synes, at jeg så nogle armani ting til baby... måske er der også gucci eller chanel. Men jeg tror ikke, at market er stor nok i DK til at bestille, desværre... Men du kan også prøve på nettet fra UK, så skal du ikke betale for told. Hvis du googler "gucci baby clothes co.uk" eller chanel eller armani, kommer der masser af forskellige sidder op. Så kan du hygge dig lidt med at kikke på dem og så putte i kurven  

Anmeld

23. april 2011

Mor til Mike

Cris skriver:

Har de ikke noget i Illum? Jeg synes, at jeg så nogle armani ting til baby... måske er der også gucci eller chanel. Men jeg tror ikke, at market er stor nok i DK til at bestille, desværre... Men du kan også prøve på nettet fra UK, så skal du ikke betale for told. Hvis du googler "gucci baby clothes co.uk" eller chanel eller armani, kommer der masser af forskellige sidder op. Så kan du hygge dig lidt med at kikke på dem og så putte i kurven  

Okay, mange tak skal du have, det vil jeg prøve så!

Anmeld

23. april 2011

Mor til Mike

Cris skriver:

Okay, mange tak skal du have, det vil jeg prøve så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.